Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Jaa want zelfs tygo gelooft er heilig in.

1 like

Ik heb wel te doen met dit forum zo nu met deze slowchat. Is er niet nog een caronachat ergens?

wat hebben we nu zitten kijken dan??

2 likes

jaja

4 likes

godverdmmhah potverdorie kan zo de politiek in

3 likes

I see what you did there :smirk::smirk:

3 likes

Ik ben altijd zo benieuwd waar de gesprekken die Kamerleden onderling hebben tijdens een schorsing over gaan. Net ook dat gesprek tussen Rutte en Kaag. Proberen ze een dealtje te sluiten, geeft Kaag Rutte feedback op zijn optreden, bespreken ze het menu in de kantine?

15 likes

Vrouwelijke ministers vertellen openlijk hoe hun het woord werd ontnomen | NOS dit ?

1 like

ik zit de hele tijd te broeden op een grapje met Wopke en dat belletje WOBben maar ik kan er niet op komen.

3 likes

Zoveel vragen ja

Wob jij of wob ik?

3 likes

Wat gebeurt er eigenlijk als Rutte aftreedt? Wordt dan de 2e op de lijst van VVD de PM?

yes! vooral: Minister Sigrid Kaag (D66): “Ik heb Rutte aangesproken op iets wat ik al een tijd waarnam, namelijk dat vrouwelijke bewindspersonen stelselmatig korter het woord kregen en werden afgekapt.”

2 likes
6 likes

Ik kan het niet vinden maar er was ooit een filmpje van thierry bij de radio die leip werd omdat ze zijn naam als cherry uitspraken.

Iemand enig idee waar ik die kan vinden?

2 likes

Er komt een brief!!!

2 likes

De meesten kleden zich formeel, maar dat hoeft niet. Je had eerder (of nog steeds?) ook zo’n man van de SP in de Kamer die gewoon een spijkerstring en shirt droeg, omdat ie op die manier dichter bij zichzelf en zijn kiezers stond dan wanneer ie in pak zou verschijnen.

15 likes

amai amai

24 likes

:sob: :sob: :sob: spijkerstring

Is wel heel casual ja

4 likes

Dichter bij zichzelf godverdmmhah

8 likes