Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

vvd en cda maken zich nergens druk om qua coalitie and it shows

1 like

Ik mag hopen dat de rest snapt dat er gewoon geen tegenwoord meer mogelijk is. En dan gaat Jetten random aanhalen wat Ploumen 6 jaar geleden ooit fout heeft gedaan?

1 like

CANCEL CULTURE!!! 1!

1 like

Dit is precies waarom ik het toch interessant vind om dit soort debatten te volgen. Iemand benoemde eerder dat het toch weer teleurstellend zal worden omdat Rutte niet weg zal gaan. Maar deze debatten geven wel een hele goede inkijk in de verschillende karakters die er rondlopen. Zoals Jetten zich vandaag bv toont, dat vind ik ontzettend tekenend en bepaalt zeker hoe ik naar hem kijk.

5 likes

Kijk, Jetten heeft wel een punt dat de hele TK debet is aan de huidige bestuurscultuur. Maar dit is niet de tijd noch de plaats om daar nu over te beginnen.
Het gaat om de notulen van nu, dus Ploumen zei terecht dat dit allemaal afleidingsmanoeuvres zijn.

5 likes

is het al sylvana’s beurt? kan ze jetten even “to filth readen”

hahahaha vdd die nu even d66 voor de bus gooit

Screenshot_20210429_122302

25 likes

Deze mevrouw komt regelmatig slecht uit haar woorden en ze praat ook veel te snel.
Zij was toch persoonlijk adviseur van Rutte en nu is haar zusje dat?

2 likes

Ik keek ook al even op van mijn werk wie er zo aan het ratelen en stuntelen is, ze is bijna buiten adem.

2 likes

Ze kwam vorige keer ook al zo gestresst en gehaast over. Je krijgt al hoofdpijn als je er naar luistert.

3 likes

eeecht hoor :grimacing: ik kan d’r amper volgen. is het ook een afleidingsmanoeuvre?

wat wil je nou eigenlijk zeggen? alleen die laatste zin dus eigenlijk

Ja volgens Wikipedia inderdaad wel. Caroline van het blackout-moment paar jaar terug is blijkbaar haar zusje haha.

1 like

Ik weet niet wat het is, nooit op pvdd gestemd en ook niet bijna maar ik vind Ouwehand wel goed

9 likes

Kom dan met die motivering

1 like

Zo ik zou echt janken als ik daar zou staan denk ik
Love Ouwehand

1 like

Nu komt het, oh nee toch niet. Kom ik zo op terug.
Oke nu kom ik met mijn motivering

2 likes

ze is goed alleen ik wou dat ze vaker korter haar vragen stelde want daardoor word ze vaak afgekapt

1 like

Lekkere vraag Simons

1 like