Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ik ben een beetje teleurgesteld in Job Retten, ik had eigenlijk meer begrip van hem verwacht (geen idee waarom maar toch).

Nu zit ie het een beetje te bagatelliseren, heel erg maar niet erger dan eerst. Oké ja maar is heel erg niet genoeg dan? En er zijn wel degelijk nieuwe dingen aan het licht gekomen?

5 likes

Ja, dat wordt minstens zo problematisch samenwerken als een groepswerk op de middelbare school

1 like

Waarom word Marijnissen afgekapt???

Tijd

Ik mis ff iets. Wat is pok(?)?

D66 haat haar volgens mij :laughing:

https://www.tweedekamer.nl/kamerleden_en_commissies/commissies/pok

1 like

parlementaire ondervragingscommissie kinderopvangtoeslag
Edit: te laat :sweat_smile:

3 likes

Opgeklopte wat??? Doe ff normaal ik ben helemaal boos

Oooohhhhh. Duidelijk hahaha thanks allen!

1 like

Wel handig dat daar een afko voor is ja!

1 like

Voor iedereen die wel eens strugglet met de combinatie sporten/debat volgen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Blegh Jetten vandaag

VOORKOMEN DAT WE HIER DE HELE DAGBEZIG ZIJN??? EN DIE MENSEN DAN!!!

Naaaaaaaaa ik kan dit niet

En hoe de fuck zijn de issues dan boven tafel gekomen? Laten we het alleen oplossen en niet naar de oorzaak kijken! Echt een top plan.

Ik herhaal: bleeegh Jetten vandaag

1 like

Kut Job

2 likes

Ja maar de kamer wist het al dus oud nieuws laten we het over iets anders hebben want anders hebben we de hele dag werk en daar zijn we niet voor gemaakt, aldus Rob Jetten

Beseft deze man wel dat ze gekozen volksvertegenwoordigers zijn en ze dit dus VERPLICHT ZIJN AAN HET VOLK ookal duurt het drie dagen!!!

3 likes

beetje devils advocate hier. vraag me af of hij echt achter wat hij zegt staat, volgens mij kan hij niet anders :eyes:

4 likes