Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Daar had ik het vorige week met een vriendin over! Lijkt mij niet dat hij van het weekend chill op de bank heeft gezeten van aah boeiend wat iedereen denkt.

1 like

Lekker pakkie wel van klaaf

5 likes

Haha echt zoā€™n kleuter ookā€¦ ā€˜iK nEeM hEt NiEt TeRuGā˜¹ā€™

6 likes

Kan me echt geen ruk schelen eerlijk gezegd, hij heeft het aan zichzelf te danken. Zwelg er maar lekker in

1 like

Haha Jetten verlaat het gebouw zodra Baudet naar voren loopt

Lol theatrale Baudet die zegt dat de rest niet theaterig moet zijn

4 likes

Tuurlijk heeft hij het aan zichzelf te danken. Ben alleen benieuwd welke emoties hij precies voelt, niet om daar medelijden mee te hebben maar omdat ik benieuwd ben naar hoe dat werkt in zijn hoofd.

1 like

Dit hele gedoetje aldus bodee

Hahahaha moet wel lachen om Baudet sorry.

1 like

Whahaha doe maar niet zo theaterig :joy: ik moet gewoon elke keer lachen als Sjerrie iets zegt want er komt elke keer iets raars

2 likes

Haha Baudet heeft net een tukkie gedaan aan zā€™n kapsel te zien

3 likes

Een man met een visie! Terug naar de 19e eeuw

3 likes

Hahahahaha haar reactie hier is ook zo legendary: ā€œMeneer Baudet, wat heeft u nou weer aan?ā€ :neutral_face: :neutral_face: :neutral_face: ā€œBent u militair?ā€

Hahahah

24 likes

Dacht even dat ie ā€œfack ministersā€ zei

3 likes

Kartelkardinaal avant la lettre

8 likes

Echt tof hoe Ouwehand zo aanwezig is. Daar mag je echt blij mee zijn als stemmer

26 likes

Ja, Bodee, doe gewoon niet zo theaterig.

1 like

Ook echt dat verkreukelde papiertje dat hij uit een van die zakjes haalt, alsof hij een boekbespreking in groep 6 gaat geven :sob:

14 likes

Haha love her, ik wil haar zijn

5 likes

En dat TB zo denigrerend Esther zegt, echt fuck jou gast

9 likes

Ik vind die Ouwehand echt een baas hahah jammer dat Thierry het weer over ā€˜Estherā€™ heeft

8 likes