Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Volgens mij was Sylvana’s punt dat Rutte niks weet over het proces en dus niet kundig is of zo?

Nee hoor, vind ik van iedereen die zulke opmerkingen maakt en dat vindt een groot deel van de veenmollen hier sowieso onnodig en naar.
Persoonlijke aanvallen zijn onnodig. Over haar kleding, over haar ‘gebrek aan klasse’, uiterlijk en whatever. Houd het op de dingen die ze zegt.

7 likes

Ik vind het al raar om haar Gerda te noemen, maar het werd pas vervelend toen ze zo omlaag gehaald werd om hoe ze eruit ziet en dat dat niet elegant genoeg is (wtf)

5 likes

Maar daarna leek ze tot de conclusie te komen dat Caroline en zijzelf het verkeerd begrepen of niet op de hoogte waren

1 like

dienstig het proces te helpen? Zo’n dienstig mannetje

Oh dat er zogenaamd geen protocollen zijn maar die zijn er wel?

Het ging hier eerder ook al over haar outfit? niet mijn probleem vind dit echt onzin, heb eerder ook gezegd dat zij een terecht punt had gemaakt.

1 like

Like voor 50% voor de veenmollen hier

Nee Rutte zei: in de wetten/regels/protocollen staat dat we het niet over individuele kamerleden hebben bij de verkenning, dus ik heb het niet over pieter omtzigt gehad

En Sylvana zegt: er zijn geen wetten/regels/protocollen over de verkenning

4 likes

Voor zover ik begrijp:

  • Caroline vroeg of het niet tegen de regels is om iemand per naam te nemen
  • Mark gebruikt als smoes dat het protocol is
  • Sylvana vergroot dat er geen protocols zijn (en dat de privacy na zijn melden ervan ook wegvalt en hij dus kan melden wie het is zonder enige regels te schenden)
6 likes

En dat geldt dan alleen voor mij?

Pleuriszooi mijn telefoon is leeg

Wat bedoelde ze dan met ‘Caroline en ik zijn nieuw en weten dit dus niet’?

Mh ja of juist andersom, ‘u heeft het over protocollen; u weet niet eens dat er geen protocollen zijn!!!’

1 like

Kunnen we door naar de motie van wantrouwen?

Ik ben voor.

6 likes

Klaver begint weer van voren af aan.

2 likes

Ahhhhh

staan jasje dicht
maar ik had dit gelukkig nooit (want alleen vrouwen) en geen gezeik over wanneer je iets mag zeggen thank god

Klaver, je zegt net dat je korte vragen gaat stellen…

1 like

ik denk dat er niet echt een handboek is voor het verkennen en dus er ook geen regels zwart op wit staan en dat nieuwe partijleiders dus ook slecht begeleid erin worden omdat er geen voorgangers zijn

5 likes