Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Slaap lekker!

Haha pff maar het is ook zo makkelijk voor Kaag om te zeggen “nou ik zou mijn conclusies hier wel aan verbinden als ik het was” want ze weet net zo goed als iedereen dat Ruttes conclusie gewoon gaat zijn, “top, motie van afkeuring moeten jullie lekker doen, helemaal mee eens! zo en dan kunnen we nu door” maar zij is dan iig “streng geweest”

5 likes

Ehm
 waar gaan we naartoe? Is er iemand aan het vloggen?

1 like

Nou mic aan mic uit moeilijk he het is voor de nos ook 02:50

1 like

Dit vind ik wel een leuke behind the scenes van Carolien

10 likes

Ze zijn de beelden voor een visuele tour alvast aan het filmen nu we hier toch allemaal staan te niksen

2 likes

We krijgen straks de langste persconferentie als we willen
 zoiets zei rutte toch. Nou ik ga slapen! Zie het morgen wel. Oh hij wil doorgaan hoor ik

1 like

Fons wat zeg je nou! Rutte wil niet weg wat een lul

1 like

Nou nou ben kapot

Ik ook. Denk je dat het 3 uur wordt of later?

Ja gooi dr nog even een banger uit doe anders Marijnissen na of zo

1 like


Ik kijk niet zo vaak de hele dag/nacht debatten, maar hebben we deze jongen vaker gezien? Of was het lootjes trekken met de hele nos redactie voor een nachtje doorhalen en heeft de stagiair verloren?

6 likes

HAHAHHAA ehhh kom zelf met een banger dan kunnen we op zijn thierriaans een gesprek voeren

1 like

Ik weet het niet :nerd_face:

Hij is er de laatste tijd wel vaker. Maar redelijk nieuw nog. Correct me if i’m wrong

Ik vond het wel grappig hoe Tjer schrok van zijn goede vraag van vanmiddag heb voor het eerst genoten van iets waar Bodee bij betrokken is wel

5 likes

Hij werkt volgens mij al een aantal jaar voor NOS, maar pas sinds kort politiek

Wow shit gek, zieke sprint

1 like

Doe ff normaal dramatisch gedoe de stemming gaat over jou Mark

Maar dit is gewoon om de pers af te schudden ze gaan echt niet de kamer dichtgooien zonder Mark

2 likes