Tv programma’s van vroeger

hippe programma’s he vroeger! hahaha

oh… en de ergste … de plaaggeest. en of het nu erger is dat ik weet dat de plaaggeest ook Hugo uit de poppenkraam is… boehoe

6 likes

Eigenlijk vond ik dit heel erg, maar ik keek het toch. Soms met een dekentje over mijn hoofd. Haha… Hoor nu ook gewoon weer het bijbehorende muziekje in mijn hoofd!

Grappig trouwens om te zien dat ik aan de hand van welke serie jullie posten, kan inschatten hoe oud je ongeveer bent. Want ik zie ook echt series voorbij komen die ik echt niet ken. Voel mij nu oud!

6 likes

Dit was ook zo leuk! Volgens mij was er ook een dinosaurus en ik kan me vaag een aflevering herinneren met een hele giftige grote plant waar iemand toen in gevallen was ofzo hahaha.

IMG_0569

Zack uit Saved by the bell :heart::heart:

20 likes

16 likes

Verschillende periodes:

image image image

8 likes

Ik zoek nog een serie van vroeger. Het kwam voor of na degrassi en het ging over drie meiden die beste vriendinnen waren. De intro was met een liedje en hartjes en zo’n wordart lettertype. 1 aflevering ging erover dat een van die vriendinnen (zo’n ‘emo’-type) dacht dat ze was omgewisseld bij de geboorte met een blond meisje omdat de familie van dat blonde meisje helemaal gothic was en in een kasteel woonden enzo. Maar toen na een paar dagen kwam ze er toch achter dat het daar niet zo leuk was…

Verder kreeg ik nachtmerries van Nieuwe Ouders ofzo?? Kan de titel niet meer vinden en Weerwolf Willem

is deze al geweest?
Vondik vroeger echt zo cool! (en vies haha)

omg je kan ook hele afleveringen op youtube kijken!<3
“Ik ben nietzomaaar eenpiloot! Ik vervoer namelijk de kandidaten vande droomshow”! AWWW<3

6 likes

Die pop heeft nog heel lang bij ons thuis gestaan en Ik had een vriendinnetje die niet op mijn kamer durfde te komen als ik hem op mijn bed had zittwn :see_no_evil:

DE LAATSTE RONDE! NOG TIEN SECONDEN! NU NOGMAAREEN PAAR EN DAN! HO! STOP! HO! :heart_eyes:

7 likes

Haha dit kan ik ook nog helemaal mee zingen inderdaad :joy:

1 like

image

9 likes

Jaaa dit was echt mijn lievelingsprogramma. :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

hqdefault

11 likes

Zo leuk om dit allemaal terug te zien!! Krijg er een soort heimwee naar ook haha

3 likes

Lena en Cem

11 likes

Digimon miste ik nog! Perfecte Pokémon 2.0

3 likes

Ik heb volgens mij elke post van @Memphis geliked in dit topic. Ik gok dat jij ook uit de 2e helft van de jaren 80 komt? :joy: