Bij ons komt er ook iets meer schot in de zaak. We hebben momenteel 3 locaties bezocht en we kiezen er eentje van. We kiezen ervoor om alles op locatie te doen - ceremonie, receptie, dinner en feest!
Ik vroeg me alleen af wie jullie de taak hebben gegeven om gasten aan te sporen van de ene naar de andere kamer te lopen? Ik heb 4 goede vriendinnen die ik eventueel een taak zou kunnen geven. Of hebben jullie een echte ceremoniemeester uitgekozen? Ik vind het lullig om een van mijn vriendinnen uit te kiezen hiervoor.
En ik heb gedoe met mijn bruidsjurk. Ik ben zelf niet zo van in het middelpunt van belangstelling staan. Nu heb ik uiteraard een trouwjurk nodig en mijn vriendinnen hebben allemaal gezegd dat ze graag mee willen. Net als mijn moeder en schoonmoeder. Ik vind het zelf een beetje to much om met 7 man een jurk uit te gaan zoeken. Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik zat zelf te denken om ‘stiekem’ alleen met mijn moeder te gaan en uit te komen op een top 3 gezien het feit dat ik ook geen flauw idee heb welke stijl bij mij past. Om later dan terug te komen met mijn vriendinnen voor de definitieve keuze?