Ja echt erg. Zelfs met mijn vriends verjaardag toen we dit jaar weer even wel redelijk wat mensen mochten ontvangen, zaten we in de tuin en bleef die doorgaan.
Goede motivatie om te drinken was 't wel
Kan alleen maar zeggen dat ik het wel verfrissend vind en dat ik Bohemian Rhapsody echt een intens afgrijselijke plaat vind.
Hahaha, superleuk voor Danny Vera. Maar jeetje…
Ohhhh babyyy
Can’t do this to me baby
Ik vind het echt een verschrikkelijk, deprimerend zeiknummer. Past perfect bij het aftelmoment dus
Echt een verschrikkelijk nummer, zo deprimerend en saai. Maar 1 voordeel: ik ga hem in de top2000 niet horen dit jaar hahaha, wij luisteren eigenlijk nooit tot het einde want dan staat de tv aan voor het aftellen enzo.
Vind ik ook.
Ik vind bohemian rhapsody nog steeds een goed nummer hoor, maar in mijn herinnering staat dat echt forever op nr 1. Dus ik vind het ook wel eens een leuke variatie nu. En ik vind Rollercoaster ook goed.
Ik: ah shit, roller coaster staat nu op 1
Goede vriend: serieus? kuttt. Ik ben verdrietig
Ik: je hebt toch zelf op dat nummer gestemd?
Goede vriend: ja wist ik veel dat ie meer stemmen dan de nummer 1 zou krijgen
Ik ben denk ik een van de weinig hier op het forum die wél blij is met de nieuwe nummer 1. Vind het oprecht ook een mooi nummer. Het was ons nummer op onze bruiloft in juni, en vervolgens werd het zó toepasselijk op alles dit jaar (3x verhuisd, zwanger, coronabruiloft, etc). Dus, ik ben blij!
Ik durf het bijna niet toe te geven maar ik heb tot vandaag nog nooit van Danny Vera gehoord en ik ken dat hele nummer dus ook niet Toch maar eens luisteren, ben benieuwd.
Edit: omg ik haat het altijd als mensen “demonstratief onwetend” doen maar ik realiseer me net dat ik het nu zelf soort van doe Maar goed, ik heb het nummer net geluisterd maar voor mijn gevoel is het best forgettable en lijkt het vooral op heel veel andere nummers? Wel leuk voor hem dat hij Queen heeft verslagen, toch best een prestatie!
T is te hopen dat 't forgettable is, staat ie volgend jaar op 1864 en daarna nergens meer
Haha ik dacht even dat ik precies hetzelfde gedaan had, was namelijk aan het twijfelen over Rollercoaster. Maar keek net m’n lijstje terug en hij stond er toch niet op.
Mis nu Bohemian Rhapsody, had ook voor de afwisseling op wat anders van Queen gestemd, maar beetje spijt nu
Anyway, dit is m’n lijstje:
Landslide
Ik zie veel Fleetwood Mac voorbij komen hier, leuk!
Even benieuwd…
Heb jij op Bohemian Rhapsody gestemd dit jaar?
- Ja, doe ik altijd
- Ja, alleen deze keer
- Ja, maar wissel het elk jaar af
- Nee, maar normaal wel
- Nee, doe ik nooit
- Nee, en ik wissel het af
0 stemmers
Als je op Bohemian Rhapsody gestemd hebt, doe je dat
- Omdat het het beste nummer ooit is
- Omdat ik het regelmatig draai
- Omdat het traditie is om 12 uur
- Omdat mijn ouders dit mooi vinden
- Omdat Queen de beste band is
- Omdat MAMAAAAAAAA
- Anders, nl:
0 stemmers
Ik ben het nummer over de jaren wel veel meer gaan waarderen maar denk niet dat ik er ooit op zal stemmen. Ik vind het wel prima dat hij (meestal) op 1 staat.
Hotel California heb ik dan weer niks mee, snap niet waarom dat nummer elk jaar zo hoog staat. Leuk deuntje maar verder? Meh
Ik heb er niet op gestemd omdat ik dacht dat hij toch wel op 1 zou staan en dan gaf ik die stem liever aan iets anders. Maar iedereen die zo dacht had er blijkbaar wel op moeten stemmen
Nooit op gestemd, maar als ik erop zou stemmen zou het zijn vanwege het stukje
“So you think you can stone me and spit in my eye
So you think you can love me and leave me to die”
Zo lekker hoe die muziek ook aanzwelt dan
Ik ben niet zo’n purist die bohemian rhapsody altijd op nummer 1 wil, maar rollercoaster is echt niet geschikt voor het aftelmoment hoor. Je wilt toch veel liever het nieuwe jaar inluiden met een hysterische classic rock opera dan met een weemoedige cowboy?