Tips, ervaringen & aanraders

Wij hebben er een! Gekocht toen ze nog geen 3 maanden was, dus wel met newborn inzit. Vind dat wel heel erg leuk want daardoor kan ze nu al gezellig bij ons aan tafel zitten.

1 like

Het blad vinden wij heel handig. Zo kan ze bijvoorbeeld haar eigen brood eten, voor ons lekker rustig. En hoeven we ons niet druk te maken dat onze eettafel onder de deuken komt te zitten als ze weer eens gaat timmeren met haar bord.

2 likes

Babyset en verkleiner (kussen), maar daar gingen ze pas met 6 maanden in zitten toen ze zelf rechtop kunnen zitten. We schuiven ze aan tafel, want de tafel is toch al oud en heeft allemaal deukjes. Dus zoā€™n blad voorop is niet nodig bij ons.

Oh ja en newborn set, maar die heb ik ook echt 6/7 maanden gebruikt.

1 like

Heb hem ook met babyset en blad. Ik heb een goedkoop universeel tuigje erbij gekocht, want hij klimt er anders echt uit. Ziet er misschien minder fraai uit, maar het werkt perfect en 10 euro versus 40 euro voor een paar nylon bandjesā€¦

2 likes

Wij hebben het officiƫle tuigje, maar ben er nog nooit achter gekomen hoe dat ding werkt. Op internet zie ik dat er meer mensen zijn met dat probleem, dus die zou ik inderdaad ook niet aanraden.

Wij hebben een oude van mā€™n moeder gekregen, heb toevallig net verf gehaald om hem te gaan verven straks. We moeten de babyset nog kopen. Ze zijn komende week met korting bij Prenatal, @Arya poste een linkje in het wjekw zw/k topic!

1 like

Let op dat accesoires niet allemaal op oude modellen kunnen. De reden dat wij een nieuwe gekocht hebben. Wij hadden ook een oude gekregen eerst

Bedankt voor de tip! Ik had al gekeken op de site, dat staat dat de stoelen vanaf mei 2003 geschikt zijn, en deze is heel toevallig van mei 2003, dus het zou moeten passen.

Zo ziet het eruit, klopt het dat dat past met een nieuwe babyset?

Foto

Dankje, ik had het gezien in dat linkje. Daarom was ik ook benieuwd wat wel of niet ā€˜nodigā€™ is.

1 like

Volgens mij is dit een oud model? Dus ik denk het niet.
Wij hebben een kinderzitje en een blad. Tuigje en kussentje gebruiken wij niet. Als je het voetenplankje op tijd naar wat lager zit, kan het kind er niet (zo snel) uitklimmen. Bij ons danā€¦

1 like

Dit is de oude versie

@ABC123 @lovewarrior Dit staat op de Stokke website:

De huidige StokkeĀ® Baby Setā„¢ en Newborn Setā„¢ zijn compatibel met alle Tripp TrappĀ® stoelen die vanaf mei 2003 geproduceerd zijn.

Deze is van 8 mei 2003. Vreemd toch? Ik ga het morgen even navragen voor ik iets bestel, bedankt!

Gekocht op 8 mei? Want dan klinkt het mij nog wel logisch dat ie al eerder geproduceerd werd

Nee productiedatum 8 mei 2003, staat onderop.

Oh dat is dan apart, laat je weten wat hun antwoord is?:slight_smile:

1 like

Ja is goed!

Ze hebben al gereageerd (had de Stokke fb een bericht gestuurd met fotoā€™s van het serienummer). De babyset die nu te koop is past gewoon!

8 likes

De pakketbezorger stond net aan de deur met een doosje van Joeppie (de webwinkel die stopt met Lamaze). Toen ik het doosje aannam hoorde ik een ronkend geluid en ik denk dat dat door de Tijger / Percival komt die snort, maar de pakketbezorger keek me met een schuin oog aan alsof ik toch een Satisfyer had besteld. :speak_no_evil::face_with_hand_over_mouth:
Zo maar even uitpakken om te zien wat er in zit.

14 likes

Het was inderdaad de Pervical en die is leuk! Ik had ook de Toekan besteld en die is ook mooi, maar die piept dus niet. Denk dat het piepertje in zijn snavel stuk is. Wel lekker rustig.
Ik denk dat J hem evengoed wel leuk vindt.

Op Ali kwam ik trouwens een bekende tegen:


(Die vertaling ook. Opknoping. :joy:) . Hij ziet er precies uit als de echte Freddie maar mist het Lamaze-logo. Ik ben benieuwd of het echt dezelfde is verder, qua kwaliteit en functies.

En ik kwam een zielig neefje van Freddie tegen; Ivo de ImitatieVuurvlieg:

4 likes

Vraagje:
we hebben vandaag de stokke stoel in elkaar gezet met newborn set. Maar nu blijft de zitting alleen staan in slaapstand? Volgens het filmpje van stokke moet je hem ook kunnen verstellen naar een actieve (zittende) stand. Als we dat doen hoor je geen klik ofzo en gaat het stoeltje langzaam terug in slaapstand? :sweat_smile: Hoor je een klik te horen of iets anders? Ik heb het idee dat dit niet normaal is, maar daar verschillen de meningen hier thuis over