Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Ik vind het net wat kleiner vallen dan de hema!

1 like

Ik heb deze voor T!
En denk dat ik een exact zelfde in andere kleur voor baby bestel tzt haha

https://www.ilovespeelgoed.nl/blafre-retro-peuterrugzak-grijs-6l.html

1 like

Thanks voor alle reacties! Ik zie al hele schattige opties :heart_eyes:. Hopelijk word ik vandaag gebeld voor de intake want dat moet telefonisch ivm Corona en het zou fijn zijn als we dat gehad hebben voor ze gaat wennen… Maar ze zijn steeds redelijk laat bij het kdv dus het zal me benieuwen. Volgens mij mag ik inderdaad niet mee naar binnen dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.

Zit er bij de Tula free to grow draagzak al een infant insert bij voor baby’s? Of is dat niet nodig? Mijn baby weegt 3495 gram.

Ik wil graag de zwarte met sterren, maar uitverkocht zie ik haha

1 like

Bij ons hebben ze ook een bakje, maar die moet echt leeg aan het einde van de dag. Het rugtasje gaat in dat bakje en bij het ophalen moet je alles weer meenemen.

Bij een free to grow niet nodig. Je kan die stellen met drukknopjes onderin

2 likes

Thanks!

Ahja, daarom goed om even te vragen. Is overal weer anders.

Hahaha ik heb die in het geel gekocht laatst (tijgervariant). Zo schattig

1 like

Thanks meteen besteld!

1 like

Gezien de hema-rompers nu weer in de aanbieding zijn een vraag voor de mensen met een winterbaby: ik heb in de kleinste maat qua rompers alleen hemdjes of met korte mouwen (en een paar mooie die gewoon als truitje kunnen met broekje en vestje). Is het de moeite waard om ook een aantal effen rompers met lange mouwen bij te kopen? Voor onder shirtjes ed dus?

Ik had dat wel, maar zou het niet weer doen. Vind rompers met lange mouwen zo’n gepriegel onder een shirt met lange mouwen of trui. Zeker met zo’n kleintje die nog niet meewerkt. Zou nu gewoon voor korte mouwen of mouwloos gaan en dan lekker een extra dekentje oid als het te koud is.

Bij kruidvat. Ben nog niet gezwicht, misschien ga ik terug


18 likes

Dat is mijn gevoel ook een beetje. Ze wordt in december geboren dus de eerste koude maanden toch geen hele dagen buiten en als we gaan wandelen ofzo idd lekker warm dekentje etc.

Bij K. heb ik ze wel gebruikt, maar die was toen al bijna een half jaar en dan deed ik het bv onder een trui.

Wij gebruikten ze bij N wel. Truc was hier om met je vingers de mouw in te gaan, dan de lange mouwen romper vast te pakken en hem zo af te stropen. Beetje ingewikkeld uitgelegd misschien haha, maar hier de eerste maanden echt gebruikt en ook een december baby.

2 likes

Wij hebben wel lange mouw rompers gebruikt. Wij hebben wel wollen rompers gebruikt, ik denk dat die makkelijker aangaan dan katoenen rompers.

Wij ook veel lange mouwen wel. Eind november. Maar bijna alleen ook overslag wel!

1 like

Wij hadden het wel omdat hij zichzelf niet goed warm kon houden. Ik zou er gewoon 1 of 2 kopen ofzo en kijken of je het gebruikt! Nog meer halen kan altijd :ok_hand:t2:

1 like

Ja, had ik wel voor I (januari). Heb ze ook erg veel gebruikt.

Ik heb de lange mouwen rompers in het begin ook veel gebruikt (maart baby). Ik had wel overslagrompers, deze vond ik fijner dan gewone hals. Wij stroopten de mouw van het shirtje die eroverheen ging helemaal op voordat we de arm er doorheen deden, de mouw van de romper konden we vasthouden en zo gingen ze relatief makkelijk over elkaar heen.

Onze kraamzorg vond mouwloze rompers te koud en raadde ze in de winter af bij ons. Maargoed dat is ook wel afhankelijk van je kindje.