Tinderervaringen

Ik vind dat juist niet raar eigenlijk, haha! Je kan wel uren typen maar dan kan je zo goed even bellen en kletsen, toch?

1 like

Daarom zijn voice clips uitgevonden haha. Ik spreek best vaak wat in en laat dat diegene ook doen.

1 like

Ja ik vind dat zelf drie keer niks! Zat er zo erg aan te denken dat ik had gedroomd dat hij een Twents accent had hahaha.

2 likes

Ik zou gewoon voet bij stuk houden dat je ergens anders wil afspreken. Ik wilde bij mijn 1e date ook niet gelijk in mijn woonplaats afspreken, maar gewoon halverwege.

2 likes

Ik had van de week een leuke tindermatch, veel gepraat en gisteren instagram uitgewisseld, ook veel gepraat, hij was super complimenteus en lief. Heeft ie me nu ontmatcht en geblokkeerd op instagram? Ben er niet rouwig om ofzo, mannen zat, maar wel heel raar

1 like

Huh? Daar snapt toch niemand iets van? Heel vreemd.

Ik had laatst dus inderdaad een date met iemand en ik had zijn stem ook anders verwacht, en het viel een beetje tegen. Iets te laag naar mijn smaak. Maar anders zoals anderen hier ook zeggen eerst even een keer bellen!

Haha bij de eerste keer dat je deze afkorting gebruikte dacht ik echt ??? en toen stond er op urban dictionary dat het een afkorting was van ā€˜Too Hot To Handleā€™. Dus ik dacht ā€˜mijn too hot to handleā€™, is dat de nieuwste term voor een fwb/fb/scharrel :joy:

Ik kwam net iemand tegen op tinder die in zijn bio had staan: ā€˜Er bestaan 2 genders. Bewijs me het tegendeelā€™ of iets in die trant. Ik heb hem geliked in de hoop dat we een match hebben zodat ik hem daar kritische vragen over kan stellen. Hoezo denk je ook dat dat een goed iets is om in je bio te zetten :mad:

5 likes

Haha wauw gewoon na een half jaarā€¦ Ik zou na een half jaar niks van mij gehoord te laten hebben echt nooit een berichtje sturen naar iemand. Maar misschien dacht hij ik ga het gewoon proberen en dan zie ik wel wat er komt :smiley:

1 like

Haha ja snap ik :smiley: Nou ja wie niet waagt wie niet wint haha

Ik vind het zo jammer dat je hier geen gesprekken meer mag plaatsen. Ik had namelijk weer een vrij erge gister. Dus is zien of ik hier een overzichtelijk verhaal van kan maken.
Ik had een match met een gozer die best leuk leek. Leuke kop, goede kledingstijl en hij had ook best een goede opening. Hij had 6 vragen gesteld in de opening, die vragen had ik beantwoord en ik had toen 6 vragen teruggestuurd. Hij beantwoorde vervolgens mijn vragen en reageerde nog op 1 van mijn antwoorden die te maken had met eigenschappen die ik belangrijk vind in een man. Hij zei dat dat hij al die eigenschappen heeft en nog wel meer. Dat hij ook heel erg intelligent is en de epitome van creativiteit is. Niks mis met jezelf slim en creatief vinden, maar dit vond ik een beetje opschepperig overkomen. Maar goed, ik liet het even voor wat het was. Vervolgens hadden we het over reizen en hij moest duidelijk maken dat hij wel zoveel jaar in zoveel verschillende landen heeft gewoond en dat hij in 25 verschillende landen en op 4 continenten is geweest. Als iemand dat zo duidelijk moet maken, haak ik gewoon een beetje af. Dat het zo benoemd moet worden, vind ik vallen onder opschepperig gedrag.
Hij vroeg vervolgens of ik met hem uit wilde gaan, waarop ik zei dat mij dat geen goed idee leek, want ik vond dat we te verschillend zijn. Hij vroeg waarom ik dat vond en ik zei toen dat ik hem opschepperig over vond komen. Nouuuu, toen kregen we het.
Hij snapte het wel, want hij is dan ook een zeer zelfverzekerd persoon en hij heeft onzeker zijn lang geleden ā€˜geĆ«limineerdā€™. Het is ook de voornaamste reden dat hij het zo goed doet in het leven. Het maakt vrouwen dan ook nat (:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: ) en andere onzeker. Hij voelt zich ook alleen aantrokken tot personen die er zo ook over denken. Dus hij gaf mij gelijk dat hij en ik niet zouden werken.

Ik heb geloof ik nog nooit zoā€™n erge woestijn daar beneden gehad. Pure schuurpapier.

44 likes

Ik heb hem ook aangesproken op die opmerking. Toen kreeg ik eerst allemaal gifjes van natte katten doorgestuurd en vervolgens een natte Jack Sparrow, want dat zou hij zijn nadat hij alles had opgeliktā€¦ Toen ik daar niet op reageerde kreeg ik een excuses, want hij zou nog nooit opschepperig genoemd zijn en hij wilde graag indruk op mij maken. Blijkbaar is hij meer onzeker dan hij zou willen toegeven.

4 likes

Nou, ik ben sinds oktober dus vrijgezel en ik kreeg een paar weken geleden de geest. Ik moet op Tinder. Aangemaakt, wat geswiped. Ik vind niemand leuk, was mijn conclusie. Uiteindelijk een paar kerels een like gegeven, begonnen ze allemaal te praten. Wist na 5 minuten niet meer wat ik tegen wie had gezegd.

Ik mezelf weer onzichtbaar gemaakt en alles afgekapt.
Vandaag weer geprobeerd. Kwam eerst een oude scharrel tegen. Toen twee collegaā€™s. Toen gaf ik iemand per ongeluk een superlike. Kun je blijkbaar niet ongedaan maken.
Hij begon te praten en nu, een paar uur later, hebben we bedacht de volgende keer misschien te bellen en dus nummers uit te wisselen.

Mooi hoe zo iets loopt.

15 likes

Ik vond dat ik ook maar aan de Tinder moest.
Nou eerste gesprek wat ik had was best gezellig, en serieus gekletst, hij was ook nog niet zo lang vrijgezel etc. Vertelde een beetje over waarom het uit was gegaan en die reden vond ik een beetje vreemd, iets met lange afstandsrelatie enzo.
Krijg ik een paar dagen later een berichtje van hem met een bedankje dat ik mijn mening zo sterk had gegeven, hij heeft mijn advies opgevolgd en gaat het weer proberen met zijn ex.

Mvg, de Tinder relatietherapeut

Oja waarom ik hier kwam, nu is ons gesprek ook ineens weg. Betekent dit dat hij mij heeft verwijderd/geblokt/ontmatcht???

46 likes

Of Tinder heeft verwijderd.

Best wel kut voor jou, maar ook wel goede karma ergens. Je hebt twee mensen gelukkig gemaakt!

5 likes

Ik moest opeens hier aan denken.

Ik was ooit een match met een jongen en hij is dj. Niet heel bekend maar in Rotterdam draait hij wel veel op feestjes. Nu heb ik al sinds ik 14 ben een crush op Valerio. Die dj en ik hadden paar keer gepraat maar niet echt boeiend. Toen moest hij draaien op een feestje en Valerio was daar ook.

Dus die dj zei: ā€œKom je naar achter/backstage? Dan meeten we.ā€ oid,
Ik vroeg: ā€œIs Valerio daar ook?!?!ā€
Hij zei: ā€œNee die is net weg.ā€
Ik zei: ā€œDan ga ik ook zo naar huis.ā€

Hij was best wel beledigd toen.

45 likes

In durf tinder niet te openen ik heb teveel mannen genegeerd

niets netjes niet netjes I know

Ik had een match, leuk gesprek etc etc nummers uitgewisseld normaal gesprek gevoerd, zegt hij opeens (terwijl ik over mijn dag aan het vertellen was) ik ben nu wel lekker met mijn lul aan het spelen mag ik je soppige k#t horen

Wtf Wtf geblokkeerd uiteraard

21 likes

NEEEEEEEEEEEEE hahaha OMG op hem en OMG op de moeder die hem heeft opgevoed

9 likes

Ik heb nou niet echt de behoefte om weer tinder te gebruiken, dus is niet heel erg maar vond het wel raarā€¦ mijn account is dus geblokkeerd op tinder heb echt niks geks gedaan of iets dus snap het niet?! Heeft iemand dit ook gehad?

Ik heb er weer 1 hoor:

Een match uit 2016 die in de jaren intotaal 11 berichtjes heeft gestuurd en ook steeds reageert als ik een nieuwe foto plaats.

Echter heb ik nog nooit wat naar hem gestuurd. Ben ik zijn enige match? :grimacing: wat gaat er schuil in het brein van dit type man?

2 likes