Ik mis het hersenloos Tinderen en al die gekke dates soms wel eens maar als ik dit allemaal zie ben ik weer snel genezen
Dit is zoooo genieten!
Ik vind dit topic zo leuk!
Heb al in geen maanden getinderd maar ben nu aan het swipen.
Wat ik iig heel stom vind is mannen die met een baby of kind op de foto gaan en dan eronder schrijven: “Baby/kind is mijn neefje/zusje/buurkind”
Staat zo’n kind ineens op Tinder. Is toch niet nodig…
Ik had trouwens 2 jaar geleden een match met Thierry Baudet. Is helaas niks van gekomen.
Volgens mij zijn er veel Thierry nep accounts. Dat, of ik heb de beste man tientallen keren af moeten wijzen op tinder en toch kwam ie steeds weer terug. Al zou het grappig zijn als het de echte was. Heb je ‘m gesproken?
Het was de echte, want ik liep stage bij de p v d A en toen kon je nog connecties zien, en hij was Facebook vrienden met al Mn bazen.
Maar t was denk ik promo, t was net iets voor dat Oekraïne referendum, hij zal wel ff chickies gegeild hebben om tegen te stemmen. (Ik heb voor gestemd en moest daar ook campagne voor voeren lol)
Ik heb ook vriendinnen die hem tegenkwamen op Tinder ja. Ook echt, want we kennen best wat mensen die met hem gestudeerd hebben en je kunt dus de wederzijdse Facebookvrienden zien.
Grappig dat je daar stage liep trouwens, een vriendin van mij heeft dat ook gedaan!
Maar jij gebruikt wel je eigen foto’s dus voor je catfish account?
Ja goed dat je dat zelf inziet. Ik vind het raar dat je dus foto’s hebt gebruikt van een onbekend persoon en daarmee gaat tinderen. Dat had jouw vriendin dan eventueel ook gewoon zelf kunnen doen. En het is ook best lullig voor die mannen al die fake profielen.
Tinderen met een account zonder foto’s, dan is de kans 99,99 procent dat je geen match krijgt haha. Want dan zou je alleen een naam, leeftijd en een eventuele beschrijving liken en dat is niet het concept van tinder. Maar @anon69702710 heeft het iig verwijderd dus prima .
Ik heb zelf ooit gehad dat een foto van mij ergens werd gebruikt terwijl ik dat niet was. Ik vond dat echt heel verrot. Maargoed, dat was wel voor het tinder tijdperk.
Netjes Kae, nu weer verder met de lachwekkende, rare berichtjes van mannen!
Geen Tinder maar wel Facebook, is al vijf jaar oud maar vind het zo fascinerend dat ik het altijd heb bewaard
Wauw, mensen zijn ook niet bang hè
profecionele haha
Hahaha wat schaamteloos!
19 zelfs
Haha ‘hoe jij hem wild’ haha en dat ‘echt helemaal naakt’
Weet niet waarom maar vind dit echt een extreem grappig bericht (kan me wel voorstellen dat het irritant is om te krijgen trouwens)