Tilburgers unite!

Super goede tip! Thanks! Ga ik ook zoeken in ‘loven’ :blush:

Ik ben inmiddels zo’n twee weken ingetrokken en ik vind het echt heel erg leuk. Heb al drie keer bij Studio op het terras gezeten, vond koffiebar Locals heel leuk en op dinsdag voor 5 euro naar de film. Ik vind de stad sowieso heel leuk!

4 likes

Hebben jullie dit gezien? https://www.bndestem.nl/brabant/ober-maakt-willemijn-39-belachelijk-op-bonnetje-omdat-zij-geen-rietje-wil-wat-een-kutleven-heb-je-dan~a85fe546/

ik vind Eve trouwens ook heel leuk om te gaan eten! supermooi zitten en heel lekker eten

sport er hier iemand bij het sportcentrum toevallig?

1 like

Ik niet, maar een paar klasgenoten van mij wel en die zijn heel erg tevreden!

1 like

Ik sport bij uni sportcentre!! (Als je die bedoelt)

Ja die bedoel ik! volg je daar wel eens van die lessen? ik vroeg me af of die snel volzitten en of je misschien iets kan aanraden?

Ohh ik volg nooit lessen :frowning: nooit gedaan ook! Doe altijd met een vriendin zelf fitnessen!

De lessen kun je per dag boeken. Ik sport er al even niet meer, maar je als je bijvoorbeeld een week van tevoren je inschrijft voor een les zit het nog niet vol

Ik heb 4 jaar lang gesport daar! Lessen zitten op zich wel snel vol vind ik, in ieder geval de lessen die ik deed. De inschrijving opent tegenwoordig pas een week voor de les. Ik zette meestal een melding in mijn agenda zodat ik me 's ochtends kon inschrijven. Vaak is het wel zo dat in de loop van de week, vooral op de laatste dag, mensen zich nog uitschrijven zodat er nog wat plekjes vrijkomen.

Too good to go is nu ook actief in Tilburg! O.a. bij Coffee Fellows, Bakker Bart en Eco Plaza

2 likes

Jongens ik hou zoveel van Tilburg :heart:

2 likes

Ik heb Tilburg na 5 jaar moeten verruilen voor de randstad en had het echt niet verwacht maar ik mis Tilly echt :eek::frown:

5 likes

Moeten? Hallo, ik reis gewoon iedere dag op en neer. Love mijn stadje.

1 like

Ik heb bakker bart, appelsien en coffee fellows geprobeerd!

1 like

Oehh kun je vertellen wat je kreeg als je het opgehaald hebt? Ik ben heel benieuwd

1 like

Het staat in het too good to go topic!

Ooh goed dat je het zegt, ik had dat topic op negeren staan omdat ik er toch (nog) niks aan had. Thanks!

1 like

Weet iemand waar je gratis kunt parkeren bij de AHxl in de buurt?

De parkeerplaats bij de alleenhouderstraat, of anders langs de alleenhouderstraat / het rode fietspad

Dankjewel! :slight_smile: