Tilburgers unite!

Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, alleen met nachos en drinken. Vond alleen alles wat ik voorbij zag komen er karig.

Sarban :heart: :heart_eyes: Lang verhaal kort: toen ik nog niet in Tilburg woonde ging ik ergens hospiteren. Het regende heel hard en ik moest tijd in de buurt overbruggen. Ben er toen naar binnen gegaan met de vraag of het mogelijk was om alleen iets aan de bar te drinken (echt heel erg, was niet dat ik niet veel wilde uitgeven of zo maar ik had al gegeten en niet genoeg tijd om daar echt lang te gaan zitten). Ben toen zooo hartelijk ontvangen, lieten me vanalles proeven en het was zo lekker!

3 likes

Ik denk het ja! Ben er dus echt al jaaaaren niet geweest dus… wel super jammer, vond het altijd heel leuk en was echt heeel druk altijd

Ik wil echt al een hele tijd een keer naar Sarban maar ben bang dat ik niet weet wat ik dan moet bestellen hahaha.

1 like

Die jongens daar zijn heel aardig en leggen je alles uit, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken!

2 likes

Nu heb ik ook zin om hierheen te gaan…

Wat ben je ongeveer kwijt voor het eten?

Er komt een kattencafé zag ik :smiley: Het heet de Spinnerij, ik zag op facebook verschillende oproepjes voorbijkomen om het te liken.

1 like

Verkocht

1 like

De Extase vond ik als tiener echt helemaal het einde haha

1 like

Omg, iedere week dezelfde mensen en iedere week dezelfde playlist. En dat jaaaarenlang. RIP.

1 like

En anonieme sms’jes naar het grote scherm sturen over degene die je leuk vond

1 like

Uhhhh dat was na mijn tijd, denk ik :rofl:

2 likes

Een drie-gangenmenu is 27,50€.

Het is inmiddels te laat voor dit jaar, en ook maar een klein iets, maar in mei (de mariamaand) staan er altijd snoepkraampjes bij de Hasseltse Kapel. Dat is misschien vooral leuk als je er jeugdherinneringen aan hebt wegens de nostalgie maar ik vind het altijd leuk en gezellig.
En binnenkort is het weer kermis :grimacing: waarschijnlijk zeg ik dit ook voornamelijk uit nostalgie maar dat is toch ook een begrip op zich. Jammer dat ik geen kermisgeld meer krijg :’)

3 likes

Oh man, de kermis :persevere:

3 likes

Leuk, ik lees even mee! Woon ook in Tilburg maar ga niet zo vaak uit haha. Hoorde van mijn collega dat in Little Devil vaak leuke bandjes optreden maar daar ben ik zelf ook nog nooit geweest.

1 like

Ik vertrek dit jaar 20 juli op vakantie en oooh… zo fijn… dan begint de kermis! Heerlijk ontwijken deze keer!

2 likes

Waar ligt Sarban? En little Devil is dat in de straat van het centrum naar het station? Waar altijd enge mannen bij hangen?

Besterdring! Bijna waar het over gaat in de veldhovenring.

Enge mannen? Die zijn allemaal vet aardig :joy:

3 likes

Geen idee welke mannen er hangen maar het ligt in een van de straten naar het station ja!

2 likes