The Masked Singer

Elke week een nieuwe (als er nog 6 bij moeten) zijn we bij aflevering 7. Dan 2 eraf, heb je 9 afleveringen. Dan finale (afl. 10) in met 4 man. Eentje valt tijdens de show af en dan einduitslag met 3. Zoiets?

Wie was het?

Oja ik denk altijd dat alles expeditie robinson is en ze tot de dood moeten strijden

Rintje Ritsma!

1 like

Hier staat meer uitleg over de opbouw!

Wel knap dat Buddy meteen zei dat die schaats benen zag haha!

Heh maar bij aflevering 10 zijn ze er wel een keer achter wie het zijn toch of niet? Ik snap de opzet nog niet echt geloof ik haha

Nou ja bij de Amerikaanse versie dus niet. Maar ik vind het hier wel dikker bovenop liggen en de hints daar veel cryptischer

Oh vergeet alles wat ik zei, volgende week gewoon 6 nieuwe dus haha :sweat_smile:

2 likes

Waar blijven deze dan???

Dat zei hij er niet bij. Mss de week erna weer en dan daarna de hele bups bij elkaar (want dan hoeven die voorstelfilmpjes niet meer en dat scheelt een hoop tijd denk ik)? Ik heb echt geen idee, ik heb t programma ook niet gemaakt :sweat_smile:

Yay! Dit programma is echt goed nagemaakt! Ik vond de jury ook erg passend (alles beter dan Lindsay Lohan in je jury wtf).
Wij dachten hier bij het zeewezen aan Kim Lian

Ik dacht ook bij het konijn aan Gers Pardoel. Verder heb ik echt geeeeeeen idee.

1 like

Denk dat die zeermeerminachtige Tineke Schouten is! Zij heeft in de top 40 gestaan met Lenie uit de takkestraat. Haar stem klonk ook precies als Tineke.

Heh kut dat ik dit nou gemist heb man. Dit leek me nou zo heerlijk kut om te kijken :joy:

1 like

Die bitsprinkaan was zooooo duidelijk nienke plas

1 like

Moest gister werken dus helaas gemist,vandaag terug gekeken.
Leuk om hier samen met jullie te raden. Ik had eerlijk gezegd nog geen enkel idee, vindt best lastig omdat het iemand kan zijn van elke hoek zangers,acteurs,presentators,sporters etc.

Mede door jullie hier, is dit mijn lijstje:
Leeuw:Guido Spek
Zeewezen:?
Robot:?
Konijn:Gers Pardoel
Sprinkhaan:Nienke Plas

Ik dacht bij Leeuw eerst aan één van deze twee

omdat ze programma’s bij 24Kitchen hebben gehad en acteren, maar nu denk ik dat Guido Spek toch een betere gok is.

De robot vind ik het moeilijkst, echt geen idee bij die nog.

2 likes

Volgens mij was/is de robot die Leona Filipo!

3 likes

Je kan altijd terugkijken op rtlxl.

Het publiek mag stemmen wie het beste heeft gezongen en degene die de minste stemmen krijgt. wordt het eind van elke aflevering onthuld.

2 likes