Ze kan niet mee doen omdat ze een eigen realityshow bij E! heeft
Stephanie is opgepakt voor winkel diefstal onder invloed van drugs.
Ik vind het ook wel meevallen. Maarja naast Heidi is iedereen een natural beauty.
Ik denk dat Whitney nog vrij naturel gebleven is. Al is er wel iets anders in haar gezicht waar ik de vinger niet kan op leggen
Moederschap denk ik.
Nee sorry, maar merk wel dat ik na twee afleveringen al klaar ben met het geneuzel over moeder zijn.
Mijn ex stuurde mij (na 7 jaar geen contact) een appje dat deze serie weer begon :’) Ik heb gekeken maar alles voelt super fake. Dat was het natuurlijk altijd al, echter irriteerde ik me hier vroegah minder aan. Ik blijf toch kijken
Ja! ik zat dus naar haar instagram te kijken en vond ook dat er iets anders was aan haar gezicht, maar kan niet zeggen wat
Maar die after foto lijkt best wel oud?
Hier zie je wel dat ze iig d’r lippen ook heeft gedaan:
Ik wist niet eens dat Audrina een kind had joh
Wauw heerlijk dat dit weer terug is. Overigens is het duidelijk te merken dat al deze mensen geld nodig hebben, hun carrières zijn niet echt ontwikkeld.
Maar hierdoor meer drama voor ons
Justin Bobby. That’s all.
Ze zeggen dat nu niks gescript is, maar kan toch haast niet anders.
Maakt het uit
Neeee haha! Ik geniet toch wel, gewoon nieuwsgierig.
Ik denk dat je het kunt volgen maar zonder alle achtergronden van voorgaande seizoenen is het wel minder leuk.
Leuk! Ik ga zo de eerste aflevering kijken. Ik vond dit programma vroeger helemaal leuk, ik kende als vijftienjarige alle dialogen uit mijn hoofd (‘he’s a sucky person’). Jammer dat we LC moeten missen, zij was vroeger echt mijn idool
Ik vroeg me heel de tijd al af wat er anders is aan Justin Bobby maar met deze foto’s naast elkaar is er duidelijk ook gewerkt aan zijn neus en ogen. Doet voor mij wel een beetje af aan zijn stoere imago.
Wtf is er met dat “haar” van Perez
Haartransplantatie denk ik…
Wel typisch dat iemand die er zo uitziet zoveel commentaar heeft op het uiterlijk van anderen.