Heel goed
Leuk om te lezen!
Snap ik
Ik voel me vereerd dat ik als grotendeels meelurker in dit overzicht sta en ondanks dat ik niet veel meepost, weet dat ik jullie dankbaar ben voor dit forum want zonder was mijn leven niet hetzelfde geweest. En nee, niet alleen omdat ik dan geen satisfyer op mân nachtkastje had liggen, maar ook omdat ik dan niet kon genieten van gĂȘnante momenten, relletjes (te weinig, komend jaar meer svp) en wijze perspectieven op het leven. Alsnog op 2020!
Dat is de mening van mij en admin2. Gelukkig zijn Nescio en Mhysa er ook nog. Balans, weet je
Tof zoân terugblik! Leuk dat jullie daar zoveel tijd en moeite in hebben gestoken
Heel leuk!
Hahaha mind is blown, ik had geen idee till now
Mega leuk dit!! Thanks voor weer een top jaar lieve moderators!
Applaus voor de operators 17mei2018 was een zwarte dag in de geschiedenis met het offline gaan van EGF. Gelukkig hebben we daar iets veel beters voor terug gekregen!
Ik vond je al te in-crowd achtig om een rookie te zijn, maar ik wist niet wie je eerst was.
Tot ik zag dat iemand om je tzatziki-recept vroeg.
Of begon over mmmm.mmm.mmmmmm
Zo leuk zoân update! Thanks voor een goed forum jaar en op naar het volgende jaar.
Ik heb nog steeds geen idee?
Same. Ik ken zeker de mm mm.mmm.mm post en verhaal, maar geen idee aan wie die gekoppeld was.
En dat er mensen zijn hier die zelfs weten wat de oude EGF namen zijn vind ik al helemaal een wonder.
Volgens mij is zelfs dit me ontgaan, waar zou ik het terug kunnen vinden?
Vraag je aan iemand die niet eens onthouden heeft door wie het is geplaatst. Echt geen idee meer, sorry. @Soy.peor zelf weet het vast nog wel.
Ongemakkelijke situaties topic.
Zolang je maar geen azijn in die tzaziki doet want dan is ieh niet mmmâŠmm
Fantastisch overzicht