Temptation Island #1

Wat ik wel vreemd vond is dat hij ineens over hun financiën begon. Dat zij niet veel werkt, maar wel wat betaald. Waarom zit dat hem dwars als ze zegt dat ze hem niet mist?

@Qwerty1234, maar dat is toch raar. Om zo een momentopname al zo overdreven te reageren.

Vraag me ook af wat rodanya gaat doen. Zal ze indimmen omdat hij het niet naar zijn zin heeft of zal te wat uitlokken. Ze zei wel dat dit niet is hoe zij het had bedacht.

Neee oldenzaal! Meest verschrikkelijke accent ever

2 likes

Bedankt😅

4 likes

Wat een saaie aflevering. Saaaaaaaai

Ik kijk eigenlijk wel weer uit naar de VIPS editie (ookal zijn het geen echte vips maar oke) want dit seizoen is niet zo spannend…

1 like

Ik ook! Als de geruchten kloppen, doen er spraakmakende types mee.

Ik ken alleen Pommeline en Fabrizio haha. De rest zijn voor mij volslagen onbekenden.

Er doen een aantal mensen mee van Ex On The Beach, en die hebben toen best wel wat uitgespookt, dus daar verwacht ik veel van. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En een youtuber met zijn vriendin haha

Dat klinkt wel heel leuk, haha! En in Thailand dit keer, zullen ze op het zelfde resort zitten als het huidige seizoen van de plebs? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Omg

5 likes

Neeee pijn aan mn ogen

Bij temptation talk zei Laura dat het het waard is om te blijven kijken, dus ik hoop op een mooie plottwist.

3 likes

Ohhhhhh

haha die Sidney, wat een vaag figuur is dat zeg. ‘Ja nogmaals, ik eet luidruchtig’. Hahaha en Rick die ook elke keer moet zeggen dar hij afdwaalt

3 likes

Je weet dat het seizoen saai is als hier bijna niets wordt gepost op de dag van de nieuwe aflevering :stuck_out_tongue:

7 likes
Aflevering 8

Ik vind het best raar dat ze die nieuwe verleider Laura een ontbijt op bed lieten brengen. Ze heeft al meerdere keren aangegeven dat ze dat echt niet leuk vindt en dit is voor niemand leuk toch? Voor hem is het ook awkward.

13 likes

Is er al een linkje? Googledrive oid? :upside_down_face:

https://drive.google.com/file/d/1OyGdG7k-MAjD6MlArsCBSc38zTNrpeXX/view?usp=drivesdk

3 likes