Ja want ze zijn op zoek naar real love
Oh maar Ben nu bij aflevering 4 en het begint toch lekker uit de hand te lopen
Haha yep, veel plezier met 5 en 6!
Ik vind het leuk dat er bij de Amerikaanse wat verrassingen in het spel zitten
Vond het wel heel raar dat het begin steeds met āiedereenā was.
Spoiler 6
Zo als het wegsturen van de vrijgezellen en de berichten aan de partner.
Ik heb trouwens nog niemand er echt over gehoord, maar Milou heeft echt een prachtig lichaam zeg, jezusss en mooie ogen ook! Ik moet even wennen aan hoe ze praat, een beetje traag ofzo? Maar ik vind haar wel echt super mooi!!
Is het wellicht een idee om 2 aparte topics over TI USA EN TI Nederland/Belgiƫ te maken? Of ben ik daar de enige in.
Vind ik ook!
En wat mij opviel is dat Ayleen, die gogodanseres is, heel houterig danst
Ik kijk temptation talk terug en wat een sukkel is die georgio.
Heb alvast vooruit gekekenā¦ maar wat een trieste bedoeling is het dit seizoen, jeeeeeetje!!!
Ik dacht al na vorige week; misschien kap ik wel met kijken. Heb nu ook niet echt zin om de nieuwe afl op Videoland te gaan kijkenā¦
Gelukkig hebben we tempa usa nog
Er is inderdaad niet veel aan dit jaarā¦
De USA versie vind ik leuker!
Precies! Benieuwd wat voor een volk zich gaat aanmelden voor het nieuwe seizoenā¦
Samenvatting
Wat is Rodanya een aansteller zeg
Ik vind Jietse de enige leuke verleider btw.
GA VAN DIE PLANK AF!
dacht ff dat haar hele voet geamputeerd was ofzo.
Ik verbaasde me er ook over dat ze echt naar het ziekenhuis werd gebracht voor een snee in haar voet? Toen ze riep dat ze naar het ziekenhuis moest dacht ik ook jaaa hoor aansteller.
Ik vind dit best wel een saai seizoen eigenlijkā¦ ben benieuwd of er nog wat meer sensatie gaat komen.
Samenvatting
Ja ik zou liever niet naar het ziekenhuis gaan in Thailand dan wel. En al helemaal niet voor een snee.
Eens met dat ik daar niet voor naar het zkh zou gaan, maar de ziekenhuizen in Thailand zijn juist heel goed.
Samenvatting
Ah ik geloof je meteen, ben er zelf ook niet geweest dus was nogal een vooroordeel.
Al zou ik liever Ć¼berhaupt niet naar het ziekenhuis gaan in het buitenland, waar dan ook.
Ja idd, had echt zin om vanavond lekker te kijken maar nu gelijk niet meer