Omg, ik skip plannen met mijn vriendinnen.
Haha ja alleen de zin ‘de tijd zal het ons leren’ miste nog. Hij lijkt een beetje een combinatie tussen Mezdi en Jeremy, het gewauwel van Mezdi met het afzijdig houden van Jeremy.
Er is maar één USA verleidster van 22, de rest is 25 tot 32 jaar oud. Dus de groep is echt een stuk ouder!
Is de USA versie ook wel een beetje spannend/sensatie? Gebeurt er ook daadwerkelijk iets? Haha iedereen zegt hier dat het zo volwassen is maar dat klink voor mij zo saai
Weet iemand vanaf hoe laat je vooruit kunt kijken vanavond?
Ja er gebeurt wel wat. Ik vond de eerste aflevering niet zo bijzonder, maar daarna echt wel leuk!
@anon18050057 Op videoland bedoel je? Aflevering 4 staat er al op, 9 uur 's ochtends staat het er op.
Ligt het aan mij of mist aflevering 4 NL nog op NLziet? Wanneer komt ie? Dacht gelezen te hebben dat het gelijk liep met Videoland
Ja ik zit ook op NLZIET! Balen
Ik heb hier ook gescrold maar ik kan de Amerikaanse echt niet vinden sorry. Heeft iemand een linkje?
Zitten we er weer klaar voor?
Nee, ik ben oldskool en kijk via tv haha
Neeee ik kijk niet vooruit hahaha!
Fluisterstem: temmmppptaassjjjuunnnn
Die Laura…
BORING
Jaaa echt hè. Ga alsjeblieft meedoen met heel Holland bakt ofz.
Zo gek om de nl versie te zien na twee afleveringen van de USA versie haha echt compleet ander programma
Zo komt hij uit Damsko hahaha heerlijk accent
Jaaaa gek he! Zit ook de hele tijd op Evan te wachten, mjaaaa die komt nie
Inderdaad! Maar dit is wel weer heel anders dan dat het voorstukje deed vermoeden (as usual).