Ik heb het net erover met mijn vriend en volgens mij zouden wij echt de saaiste deelnemers ever zijn want ik vind al die gasten veels te gespierd en te ijdel en hij vindt al die meisjes lelijk hahahah
Ik vond Fabrizio echt zooooo lekker! Die had de blik.
Pfoeeeee
Oh ja maar ze hebben natuurlijk allemaal hun account op privé.
Ja die jongens vind ik ook te veel klerenkast maar ik denk dat je er wel 14 leuke dagen mee zou kunnen hebben!
Ohhh ik vond hem zo veel te soft hahaha dus hij moest vooral z’n mond houden.
Jup. Helaas wel.
Ja honderd procent ik zou gewoon lekker 14 dagen feesten en mijn vriend ook twee plezierige weken wensen, volgens mij zou ik ook helemaal stuk gaan als ik hem op van die intieme dates zou zien met van die chickas hahahahha
Hé… geen kus of niks
Oh oké bye felicia
Jaaa we hebben een huiler
Nou dat was het laatste moment voor iedereen waarop het nog goed was. Dat we daar getuigen van mogen zijn
Komen allen 3 de afl ook vanavond op tv? Of moet ik hierna weken wachten op afl4
Is dit kunstgras
Volgens mij komen er nu 2 op tv en dan temptation talk en de derde die op videoland staat is die van volgende week.
Hahaha ja prachtig. Allemaal halfnaakte vrouwen en hij verbaast zich om het kunstgras?!
Jeetje het is allemaal zo awkward?? Alsof alles wat gezegd wordt zo ingestudeerd is
Huh blijven die mannen nu daar slapen?
Ik zie wel veel gelijkenissen want we dragen allebei veel petten
Hahahahaha
Dat was ook echt de enige overeenkomst tussen die twee hahahahah