Ik kreeg hem er niet meer af, moest daar echt geweld voor gebruiken en dat is te zien aan de telefoon. Die apple hoesjes hebben vilt oid aan de binnenkant dus daardoor kan dat niet gebeuren. Ze zijn ook van heel goed materiaal. Voor mij nooit meer goedkope troep.
Wie heeft hier een Apple Watch en welke versie/serie?
Ik heb de 7. Heb je een vraag?
Jeetje wat zonde zeg! Ik wist niet dat dit kon gebeuren
Ik heb de SE
Over die zit ik ook na te denken! Kan je bij die versie het bandje wisselen? Leek er anders uit te zien dan de andere, kwam er niet helemaal uit. Bevalt ‘ie verder goed?
Ik de 3 geloof ik overgekocht van het forum en heeeel blij mee
Ik heb ook de SE en je kunt gewoon bandjes wisselen! Ik heb een zwarte en zo’n stoffen van Apple zelf. Ben er blij mee! Heb ‘m nu een maand ofzo
Ja, kan gewoon! Vind hem heeel chill. Ook als horloge, maar ook voor beweging en sport tracken. Gebruik hem als wekker. Voor het bellen, voor het weer, NOS app heb ik erop ik bedien spotify ermee. Als ik hem een dag niet om heb mis ik hem eigenlijk meteen
Ik kan mijn werkmail niet meer openen op mijn telefoon. Hij blijft op het laadscherm hangen. Kan dus ook niet ff uitloggen of opnieuw proberen. Ben via alle mogelijke links naar m’n werk mail gegaan maar hij komt altijd op dit scherm en daar blijft hij op hangen. Iemand een idee?
Ik had dit laatst ook. Cookies al verwijderd?
Ja ook al geprobeerd! Net nog een keer maar werkt ook niet. Zo irritant dit
Kan je de Outlook-app op je telefoon installeren? Misschien werkt dat beter dan via de browser.
Andere browser al geprobeerd? Chrome? Of idd app installeren?
Oh ja andere browser zal wel lukken denk ik!
Zal zo Chrome eens downloaden.
@Peachpuff weet niet of we de app kunnen gebruiken, moeten 1x in de zoveel tijd inloggen en dan een code invoeren
Ik moet ook elke 24 uur opnieuw inloggen via Microsoft Authenticator, ofwel met mijn wachtwoord, ofwel met een cijfercode, en ik gebruik ook de app. Dus wie weet werkt het bij jou ook! Succes!