Misschien zoiets? Dan kan je je externe toetsenbord onder de steun leggen en ook onder die steun typen. Weet alleen niet hoe handig dat werkt
Heb je een hoge strijkplank? Ik heb helemaal in het begin mijn laptop op een strijkplank gezet achter het bureau en het toetsenbord op mijn ondiepe mini bureautje. Wel even de hoes van de strijkplank eraf halen, dat is beter voor de ventilator van je laptop.
thanks!!
Je kan dat met veel merken koppelen, hoeft zeker niet hetzelfde merk te zijn. Mijn vriend heeft een Garmin-horloge en One Plus.
Googlen naar de compatability zoals hierboven werd gezegd, is inderdaad een goede tip. En verder misschien letten op de functies. Als je je telefoon wil opnemen via je horloge bijvoorbeeld, dat kunnen niet alle horloges.
Voor mijn proefschrift en bijbehorende presentatie heb ik een Adobe Font gebruikt - ik heb toegang tot Adobe creative cloud dus ik kan die fonts downloaden en gebruiken in Word/PowerPoint.
Deze fonts werken niet als ik geen internet toegang heb. Het werkt ook niet als ik de presentatie op een andere computer moet doen. Hoe kan ik zorgen dat het font niet verandert naar een lelijke?
Opslaan als pdf of afbeelding. Anders werkt het helaas niet .
Ja maar dan gaan m’n animaties weg… ik heb wel gezien dat er een ‘embed font’ optie is dus dat ga ik eerst proberen. Ga echt janken als het niet werkt.
Edit @Rozevarken je had gelijk, werkt voor sommige fonts maar niet voor Adobe
Ja fuck hoe moet ik dit oplossen, allemaal screenshots erin plakken??
Ik snap het niet want je het zijn opentype fonts waarvoor het mogelijk zou moeten zijn.
En als je de downloads van die lettertypen ook mee download en meeneemt op een ubs-stick? Dat je die kan installeren op zo’n computer zonder internet? En daarna het bestand opent?
Nee kan niet, want het zijn Adobe Creative Cloud lettertypes… die kan ik niet fysiek ergens als apart bestandje downloaden of opslaan. Ben zo gefrustreeeeeerd
Ah, kak!
Ik voel me echt een boomer met deze vraag maar ik heb op werk allemaal mappen in outlook. zoals
- inkoop
- verkoop
- marketing
- logistiek
in die mappen heb ik dan submappen
- inkoop
- leverancier A
- leverancier B
- verkoop
- klant A
- klant B
- etc.
en omdat al mijn werk in 2 weken opgedeelde periodes gaat heb ik daar weer submappen in
- verkoop
- klant A
- 1-2
- 3-4
- 5-6
- etc.
- klant A
MAAR nu komt mijn vraag, als ik dan een mailtje sleep naar map 5-6 komt die boven 1-2 te staan. EN DAT WIL IK NIET. de rest van de mappen wisselt ook niet van plek als ik een mailtje erheen sleep (Dus dat logistiek ineens boven aan staat gebeurt niet!!) dus waarom deze mapjes wel?! word er echt woest van.
ik werk tm 51-52 en het hele jaar door ben ik bezig met weken in de toekomst dus het moet gewoon blijven staan op volgorde.
Sinds gister werkt één van mijn AirPods pro niet meer… heb ze al helemaal leeg laten lopen en het apparaat opnieuw gekoppeld zoals op internet als tip staat, maar hij doet echt niks. Het knopje kan ik bij die ene ook niet meer indrukken… ben echt een beetje hopeloos want ik gebruik ze ook om mee in slaap te vallen iemand een gouden tip?
Heb je niet een instelling aan dat hij sorteert op ‘laatst bewerkt’ ipv alfabetisch of op aanmaakdatum?
Als ik iets kopieer vanuit Word op mijn macbook en ik wil het plakken in een Web Whatsappgesprek, dan maakt -ie er een screenshot van i.p.v. dat -ie alleen de tekst plakt… Iemand enig idee hoe ik dit stop? Ik heb geprobeerd te googlen, maar dan krijg ik alleen maar tips hoe je een screenshot maakt.
Edit; ik krijg niet de lay out te zien wat je normaal gesproken ziet als je een screenshot maakt.
Ik ben als kerstcadeau aan het kijken naar een Eufy deurbel (diegene wil graag dat merk dus geen ring ofzo), maar ik snap het niet helemaal. Als je een deurbel koopt moet je daar een basisstation bij begrijp ik. Maar je kunt dus kiezen tussen draadloos en bedraad, dan sluit je hem aan op de draden van je oude deurbel. Hoor je als je de draden aansluit ook nog het geluid van de oude deurbel of hoor je alleen het basisstation en/of je telefoon geluid maken?
Wij hebben ook een Eufy, de versie met de Homebase 2. Die van ons is draadloos aangesloten dus komt het geluid door de Homebase 2 en op onze telefoons. Dat kun je nog uitbreiden naar een extra chime in je stopcontact. Bij bedraad aansluiten kun je kiezen, maar van wat ik weet en gelezen hebt is het best wat gedoe om ‘m op een bestaande gong te krijgen. Als er draad zit zou ik het sowieso aansluiten zodat je ‘m niet meer op hoef te laden en voor het geluid lekker die Homebase 2 + telefoons gebruiken.
Dank voor je reactie! Als je de homebase hebt denk ik niet wat we nog een extra chime nodig hebben. De bel komt op de plek van de oude bel en direct aan de binnenkant van de muur zit de meterkast, maar ik heb er geen verstand van of dat lastig is met aansluiten. Waar ik bang voor was is dat het het op de homebase + telefoons een vertraging zou hebben, waardoor mensen alweer wegzijn voordat jij de bel hoort haha.
En homebase 2, is dat standaard of moet je daar extra op letten? Eufy by Anker Video Doorbell Battery Set - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis Dit is de goede toch?
Bij ons zit de bel ook direct achter de meterkast dus qua bedrading is dat inderdaad fijn! Je schroeft gewoon twee draadjes op de achterkant van de Eufy en hij laadt op. Of de gong werkt is dus wel de vraag. De Homebase 2 werkt op wifi dus die kun je overal neer zetten. Ik heb een extra chime op zolder want daar hoor ik de bel niet en heb m’n telefoon ook niet altijd mee of op geluid, in zo’n geval kan dat dus handig zijn. Overigens zit er geen vertraging in, zowel de Homebase als onze mobiel krijgen direct een melding.
Wat betreft je link: ja dat is inderdaad de goede. Je hebt er ook één zonder Homebase maar met zo’n stekkerblok met antennetjes namelijk. Die slaat de beelden op op een SD kaart ipv op de Homebase. Weet de exacte verschillen verder niet hoor. Maar wij hebben nog een camera hangen en die werkt ook samen met de Homebase, dus je kunt alles verder uitbreiden en hoeft dan niet weer opnieuw die Homebase te kopen.
Ik ben digibeet en moest net extra verificatie gegevens invullen bij outlook/microsoft.
Was nog mijn oude werkmail, heb nu tel ingevuld maar gegevens worden pas over 30 dagen vervangen.
Stel dat iemand anders deze mail binnen krijgt, kunnen ze toch niet in mijn mail met de verificatie code als zij mijn wachtwoord niet weten?