Ik heb over het algemeen geen idee hoe mensen die ik op de radio hoor eruit zien, maar was naar een nummer aan het zoeken en de zanger stond er met afbeelding bij. Ik vond hem wel plekje in dit topic waardig. Alvaro Soler (nu op radio met la cintura, eerder ook met sofia en el mismo sol)
hahaha ja daniel, ik vind dat ook heel jammer en voor mn gevoel ook totaal geen match die 2, maar goed als hij er gelukkig van wordt…
hij blijft gewoon leuk, was vroeger altijd al smoorverliefd op hem
Wie is dit?
Yon Gonzalez. Spaanse acteur. Speelt in Grand Hotel, Off Course (daar is deze foto van) en Cable girls. Allemaal op Netflix!
Hij heeft nog een mooie stem ook!
Wowwww ik ga asap even een wedstrijd van IJsland terugkijken
What’s his name?
I know! Ik vind hem echt heel erg mooi! En ook een goede acteur.
Wist je trouwens al dat ie ook een full frontal naakt scene heeft gedaan.
Chadli The body of Belgium
Die gast doet mij denken aan een slightly less druggy looking Jamie Campbell Bower.
Jaaaaaa ik drijf weg hoor als ik hem zie… die kan mij krijgen
Nee, een oudere film. Ik geloof dat hij een jaar of 21 was.
Hiervoor kijk ik al die Spaanse series en films!
Yonnnnn
Herkenbaar! Ben zelfs Spaans aan het leren.
Heb je Bajo Sospecha al gezien? Daarin speelt hij een politieagent die undercover gaat om een vermist meisje op te sporen. Heeft ie langer haar en een baard. Heb evt wel een link voor je waar je het eerste seizoen met engelse ondertiteling kan kijken.
Stuuur maar door! Want nog niet gezien
http://s4.zetaboards.com/RavenSubs/forum/3652537/
Je moet je alleen even aanmelden. Verder geen gek gedoe met reclame enzo.
Bajo Sospecha staat erop en ook El Internado. Dat is de serie waar hij in speelde voor Grand Hotel. Gaat over een elite internaat waar een groepje leerlingen gekke dingen uit het verleden gaat onderzoeken. Komt een beetje traag op gang, maar wordt wel entertaining. Carlos en Alba(vanaf seizoen 4) uit Cable Girls en Ana de Armas spelen ook hoofdrollen.
Haha ik ben altijd blij als ik dit topic tegenkom want dan zoek ik even mijn naam in dit topic op en ga ik een volle minuut hardop ‘ugh hij is zooo sexy’ zeggen