Ik vond de serie nog tof maar dan eerder de storyline van Jairo en Andrea
Ik vond het veel te langdradig. De serie kon gewoon in 6 afleveringen verteld worden.
Daar heb je wel gelijk in!
Hugoooo
Edit halverwege waren we echt in de war of het verhaal nou gewoon echt heel goed in elkaar zat of dat t gewoon onbegrijpelijk was…
Wij vonden Ivan het knapste. Maar wel ook het domste en de domste verhaallijn hebben…
@Willem nu idd white lines!! Boxer is tevens een van de weinige sympathieke karakters die niet zulke onwijs domme dingen doet…
Inderdaad, echt een topvent! Ik zou het wel hebben geweten.
Ik vond die vrouw echt een stom egoïstisch mens.
Als Moriarty in Sherlock voelde ik niks voor 'm maar als hot priest in Fleabag:
Ja, hot priest
Die scene in dat biechthokje
Oeeeeh wie is dit !?
Michelle Moronne, hij is een van de hoofdrolspelers in de film “365 dn”! Is een fifty shades achtige film (zit wel een knidnappingsscene in) die pas op Netflix staat. Mijn beste vriendin vond het een vulgaire film en heeft hem niet afgekeken. Dus ik raad de film niet aan! Maar ik vond hem wel een super knappe man
Ik heb echt toevallig net deze film aan gezet
wacht met smart op het nieuwe seizoen
Maarten Heijmans (de linker of course) zoals die er uit ziet in de film wat is dan liefde.
Waarom kun jij nou wel foto’s vinden waar hij er geweldig uit ziet? Ik kwam alleen van die net niet foto’s tegen. Maare zo is hij ook echt
Goooooogle! Heb die wel al lang op m’n tel staan.
Denk dat ik maar weer die film ga kijken, volgens mij gaat het toch weer onweren straks Hahahaa
Pff dan heb ik vast niet goed gekeken, haha. Maar bedankt voor de toevoeging ga weg van jou ook eens kijken.
Oh en deze man uit Chasing Liberty
En deze is echt
Yessss medestanders! In Wat is dan liefde is hij echt leuk🥰 en in Ramses! Mijn vriendinnen snappen nooit wat ik in hem zie. Zag hem op het toneel: een klein leven. ook prachtig.