Mannen die kunnen dansen
Ik heb mijn pedopas tevoorschijn gehaald.
Al zijn films
Ah hij is zo leuk😍
Ik droomde vannacht over Danko Jones en toen ik wakker was besefte ik me weer hoe knap ik hem vond. Kleine crush op hem gehad vroegah.
Ik ben Riverdale aan het inhalen, genoeg eyecandy te zien.
Chad Michael Murray was in zijn jonge jaren niet echt mijn ding, maar hij is lekker opgedroogd:
Mijn OG Riverdale liefje (Skeet Ulrich)
Net zoals Josh Hartnett die vond ik vroeger bijvoorbeeld ook helemaal niks
Deze komen me zooooo bekend voor
Hahaha die tweede foto is van mijn lievelingsstukje dat ie die corpsknaap belachelijk maakt om zn goedkope pak en geflirt met fvd
@Monstertruck wist je dat alle seizoenen van Costa op netflix staan
Lol ik kan me dat middelste interview herinneren en daar vind ik Sander wel echt geniaal. Boort zo die interviewer en Baudetstemmers de grond in.
Edit: hahaha @Bergamot had jouw reactie nieteens gezien. Echt een mooi stukje
Edit 2: Ik vind hem absoluut niet heet maar ben denk ik een van de weinige personen die hem niet haat of adoreert maar ergens ertussenin zit. Soms vind ik hem echt extreem on point (zoals bij dat interview) maar vaak draaft hij door en ben ik het absoluut met hem oneens en kan ik de manier waarop hij het verwoordt niet aan.
Sander en Mark Baanders op 1 foto?? Ik kan al drie weken niet satisfyeren pff
Steve Carell verjaart ook echt als een goede wijn.
Sodejuuuuu ey! Ik ga sowieso echt goed op mannen met grijs haar merk ik hahaha.
Zo, ik vind hem echt heel erg lijken op Patrick Martens
Maar allebei niet mijn ding. Wel leuk:
Daniel Boissevain
Hou op met me hahaha
Miguel Ángel Silvestre (Spaanse acteur). Echt draag me weg, veeg me op. Zijn stem is ook zo sexy, maarja ik kwijl al gauw als iemand Spaans praat
(Ja verveel me op werk)
Plaatst een foto waar beiden niet erg duidelijk op te zien zijn en vooral zijn naakte bovenlichaam in beeld is