Sorry, is al bezet.
Ok no prob
trouty mouth <3
Wie is dat?
Haha ja. Vond hem nooit zo interessant, maar sinds de nieuwe Witcher trailer ben ik verliefd
o mijn god wie is zij en waarom kijkt hij haar zo aan
edit; oke akwrd ze is nog maar net 18
Branden Wellington
1 minuut stilte? Is 'ie dood?
Nee, maar even serieus, ik was vroeger ook idolaat van hem, had posters aan de muur van mijn puberslaapkamer hangen en alles, maar hij kan toch gewoon niet meer? Niet alleen is hij inmiddels een karikatuur van zichzelf, maar nog veel erger, hij heeft zijn vrouw in elkaar gemept. Dat maakt hem automatisch allesbehalve superheet…
Dit is het enige dat ik kan vinden van een mainstream bron, voorlopig zijn het alleen allegations. Ik zeg ook niet dat Amber Heard een engeltje is, ik geloof best dat die hele relatie toxic was. Maar hij heeft haar nog steeds in elkaar gemept, dus wat mij betreft is hij cancelled
Het gaat mij inderdaad om zijn uiterlijk (lekker oppervlakkig)
Maar vraag me af wie er de waarheid spreekt zonder een hele discussie te willen starten. Mijn neef werd namelijk in elkaar geslagen door zijn vrouw, dus ik weet dat het ook anders kan zeg maar.
Yes! Eeuwenlang wachten op het nieuwe seizoen van Riverdale. Duurt lang!
Jaaa! Volgend jaar ergens komt er ook een nieuwe zwijmelfilm naar de bios met KJ in de hoofdrol
Hahaha bikkel dat je überhaupt seizoen 3 hebt uitgekeken. En geen hekel aan Archie hebt
Goeie hemel Jude.
Nee totaal niet