holymoly
Jeeeeeeeeezus
Ik zit hier weer lekker te gaan!!!
De reden waarom ik een Oostenrijkse serie kijk.
Vorstadtweiber.
JA!
Zou ik ook zo doen (mijn vriend lijkt toevallig ook heel Zweeds, toen we daar op vakantie waren werd hij ook de hele tijd in het Zweeds aangesproken enzo. Hij verstond er alleen niks van )
Ik hoor nu al de rollende r’s
Sorry ik had hem op EGF al geclaimd
Ik weet welke gif ik wil posten maar dat lukt niet.
Oh God ja Jude Law.
Maar dan wel in witte soutane en met solideo zoals in The Young Pope. Geen idee waarom ik dat aantrekkelijk vind… Misschien vanwege het celibaat? Aantrekkelijk omdat het stout is? Hij loopt zo mooi en statig in de intro en die knipoog op het eind… #veegmeop Echt zijn aantrekkelijkste rol ooit.
O man die knipoog, fantastisch!
Ik heb een nieuwe crush. Hij lijkt ook een beetje op een man waar ik ooit verliefd op was.
Mijn god wat een man. Hij speelt ook de moordenaar in American Crime Story, maar omdat hij daar zo creep is vind ik hem daarin helemaal niet aantrekkelijk. Wel goed gespeeld.
Nu moet ik weer denken aan die ene knappe man die hier op lijkt Ben nu aan t daten met een knappe blonde man, maar ik val verder niet echt op blond.
Ah, Darren! Ik kan nog steeds niet anders dan hieraan denken als ik hem zie. Was ook zo leuk om hem in Glee ineens te zien.
Ik vind mannen met donker haar ook vaak mooi. Donker haar + donkerbruine ogen =
De perfecte combi als je het mij vraagt
Geniaal dit!
Op bewegend beeld vind ik hem leuker nog dan op de foto.
Edit: Rurik Gislason
Kunnen we als regel maken dat er verplicht namen bij de foto’s komen staan?
Ik ben even terug in de tijd aan het zwijmelen
edit: Oh zie net pas post boven mij, dit is dus Frank Iero voor wie dat nog niet wist
Ik vind hem juist een ontzettend Nederlands hoofd hebben (en waarschijnlijk daarom ook niet aantrekkelijk, beetje weeïg typje).
Rembrandt von Rhein