Superhete-mensentopic

image

Pedro Pascal
Vooral tijdens zn seks scenes in het 1e seizoen van Narco’s. Dat pezige lichaam, heeeeeerlijk

9 likes

Nog ff een x mn toekomstige man

14 likes

Heb Narcos nog steeds niet gezien, maar mijn god, zijn rol in GoT :drooling_face::heart_eyes:

(Edit: behalve natuurlijk zijn einde, dat was meer :nauseated_face:)

3 likes

Echt he hij is zoooo lekker

9 likes

Brendon Urie van Panic! At The Disco

7 likes

Ben Barnes. :smiling_face_with_three_hearts: vooral hoe hij eruit ziet als in The Punisher

7 likes

Muzikale editie

yungblud-press

2 likes

Haha heb Yungblud een jaar geleden een keer live gezien en weet nog steeds niet of ik hem zo vervelend vond of alle 15 jarige meiden die stonden te gillen en het hele concert aan 't live streamen waren.

Lekkere muziek, dat wel.

2 likes

Hahahaha ja het is nu helemaal erg geloof ik, de eerste keer dat ik hem zag waren er misschien 20 mensen en 1 jongen in een zelfgemaakt T-shirt, is nu wel anders :sweat_smile: Ik ben nu de laatste keer ook niet gegaan, kwam niet heel handig uit en toen zag ik een Instagram story van ‘m met heel veel schreeuwende meisjes dus toen heb ik het maar laten zitten :’) Vind het alleen stom dat ik z’n muziek live veel beter vind dan op album :frowning:

1 like

ik ben net precies begonnen aan the punisher en oooooo mijn god

1 like

Zelfde verhaal eigenlijk! Maar dan met 50 mensen oid. Dus na afloop kon ook iedereen foto’s met hem maken enzo. Vond het alleen best wel sneu dat gitarist + drummer echt 0 aandacht/erkenning krijgen en niemand wilde ook na afloop met ze praten maar alleen met ‘yungblud’ zelf haha.

Staat me soms ook wel tegen om naar bepaalde concerten te gaan. Vind Catfish and the Bottlemen ook wel leuk maar die hebben volgens mij een beetje een vergelijkbare fanbase😥

1 like

Ja dat vond ik ook wel sneu! Al stonden zij er die eerste keer ook niet bij geloof ik, alleen hij zelf en een merch persoon. Maar ben nog een paar keer geweest en dat viel me toen ook op inderdaad. Vind ik sowieso altijd wel met niet-zangers. Soms krijgen de gitaristen ook nog wel aandacht maar bassisten en drummers komen er eigenlijk altijd maar bekaaid af. Aan de andere kant lijkt die aandacht me vreselijk, zou om die reden juist liever drummen dan zingen :’) Maar inderdaad jammer hoe dat je soms tegen kan houden om ergens naar toe te gaan.

@quantum klopt! Wel even geleden inmiddels, daarna Pure Love geloof ik en nu Frank Carter & the Rattlesnakes

2 likes

De enige crush (oké, obsessie) die ik echt al jarenlang heb. Echt, veeg me op:

Ennnn m’n andere crush:

15 likes

Nu nog steeds?

Qua hoe hij er nu uitziet bedoel je? Over het algemeen wel ja. Ik weet ook niet precies wat het is, want ik heb eigenlijk heel weinig met mannengezichten/-lichamen (ik bedoel 95% van wat hier voorbijkomt doet me niks en ik kijk ook zelden series/films waarin ik iemand heel aantrekkelijk vind). Maar ik dénk dat het een beetje die ingevallen-wangen-look is haha. Klinkt zo stom. En mannen met grote brillen. Ik vind Douwe Bob ook heel knap. Ik vind Johnny Depp, John Mayer en Douwe wel iets soortgelijks hebben. En bijvoorbeeld ook Ted van HIMYM vind ik heel knap, hoewel dat weer een heel ander type is. Maar die heeft ook iets in zijn gezicht wat overeenkomt:

Tot zover mijn theorie haha :joy:

2 likes

Bedoelde eigenlijk qua gedrag (/wat er over hem wordt gezegd dat hij heeft gedaan) :sweat_smile:

2 likes

Hahahaha zo dom, kom ik aan met mijn hele theorie. :joy:

Maar ehm, als hij dat gedaan heeft, is het natuurlijk gewoon een lul. Dat beïnvloedt mijn mening over zijn uiterlijk niet, maar wel mijn algemene fandom (is dat een woord?).

1 like

Ik had vroeger posters van hem aan de muur, maar ben zo enorm afgeknapt. Sowieso door het in elkaar rossen van zijn vrouw, maar zelfs als dat niet echt gebeurd zou zijn ook heel erg door dit artikel in Rolling Stone vorig jaar: https://www.rollingstone.com/movies/movie-features/the-trouble-with-johnny-depp-666010/ (@Neverland)

4 likes

Oeh thanks voor dit inzicht haha! Denk dat dat het is inderdaad. Harry vind ik ook heeeel aantrekkelijk trouwens en die heeft het ook. :drooling_face: