Ik had precies hetzelfde. Maar heb twee weken geleden toch de knoop doorgehakt. Ik was vooral heel erg benieuwd naar hoe het zou zijn zonder de pil en dacht, als het tegenvalt of wat dan ook kan ik er altijd weer aan beginnen!
De eerste week had ik dus eigenlijk m’n stopweek en daarna ben ik er gewoon mee gestopt. Dus eigenlijk nu 1 week. Merk verder nog geen verschil maar dat is misschien ook te vroeg.
Wat ik wel heel raar vind: ik heb in mijn leven altijd al blaasontstekingen gehad na seks, maar dus vorige week (de tweede dag zonder pil) kreeg ik opeens zomaar een heftige blaasontsteking terwijl ik twee weken geleden voor het laatst seks had dus dat is het zeker niet. Ik vond het echt heeeel vreemd want dit is dus de allereerste keer ooit dat ik een blaasontsteking zonder seks heb. Nu vraag ik me af of dit door het stoppen van de pil kan komen? Ik zie niet direct een verband maar vind het wel heel toevallig eigenlijk. Ik heb ook veel meer afscheiding dan normaal sinds het stoppen. Ben ook 2 dagen heel erg ziek geweest met koorts etc en vraag me af of het daar ook iets mee te maken heeft. Misschien is mijn lichaam heel gevoelig voor verandering in hormonen? Ben verder ook heel emotioneel.
Hahah @Vloeistof ik hoop trouwens niet dat ik je afschrik zo
Hoop gewoon dat ik me snel beter voel en dat ik dan positieve veranderingen ga merken.