Toen ik nog studeerde had ik altijd een beetje een schuldgevoel als ik een aflevering te veel Netflix keek ofzo. Want eigenlijk moest ik voor school bezig. En dat toch wel beetje beklemmende gevoel heb ik nu ik werk niet meer. Heb ook wel echt een (half) 9 tot 5 mentaliteit dus 's avonds en weekend is echt voor mijzelf.
Ja mijn ouders (allebei niet gestudeerd) vonden het heel leuk om daar bij te zijn en de uni een keer vanbinnen te zien.
Het is niet alsof ik het erbij gelaten heb ofzo
Ik wil eigenlijk gewoon weer terug naar de kleuterschool
Same
Dat was helaas niet my time to shine. Altijd zulke goede ideeĆ«n, maar mijn paddenstoel van een wc-rol was toch altijd lelijker dan ik wou. Mijn ouders hebben ergens een koffer vol āOā¦Wat mooi! Maar wat is het?ā Kunstwerken van mij liggen uit die tijd.
maar je had wel de vrijheid om alle lelijke paddenstoelen te maken die je wilde en dat iemand daarna ook nog tegen je zei dat t mooi was
Voor mij was mijn P wel belangrijk ik vond het zĆ³ moeilijk om te beslissen om te stoppen na mijn MBO, die P was dan nog een beetje een mijlpaal/bewijs dat ik het toch zo slecht niet heb gedaan haha!
Hoe zeg jij dat item X een cadeau was?
Ik heb Xā¦
- gekregen
- gehad
0 stemmers
Als je wel eens āgehadā zegt, uit welke provincie kom je?
- Groningen
- Friesland
- Drenthe
- Overijssel
- Flevoland
- Noord-Holland
- Zuid-Holland
- Utrecht
- Gelderland
- Brabant
- Zeeland
- Limburg
0 stemmers
Ik hoor nu in mān hoofd de stem van mn moeder āals je het gehad hebt dan heb je het niet meer!!!ā
Ik zeg gehad vooral icm eten: ik heb dat nog nooit gehad ipv ik heb dat nog nooit gegeten
Dus in je eerste voorbeeld zou ik wel gekregen zeggen
Echt matig dat je tijdens studeren super veel tijd hebt maar geen geld om dingen te doen.
En dan werk je 40 jaar en heb je wel geld maar geen tijd het te verbrassen.
Nu met het thuiswerken ben ik wel gelukkiger qua structuur, maar naar kantoor gaan en dan erg vroeg opstaan en amper savonds vrije tijd hebben mis ik niet. In zoān sleur mis ik mijn studententijd veel meer > savonds tot 23u in de bieb zitten en volgende dag slapen tot 09/0930 en sochtends wat andere dingen doen. Ik kon toen veel meer mijn eigen ritme volgen dan nu een baas die me 09u online verwacht.
Ik vond de combinatie van fulltime studeren ĆØn parttime werken en eigenlijk nooit vakanties (want dan ging je weer meer werken etc), echt wel zwaar. Ook omdat ik voor mān gevoel door een studie nooit klaar was? Werk kan ik makkelijker afsluiten - en die studie āzeurtā altijd ofzo?
(Maar op papier ben ik nu nog student, maar ik zie mn studie nu onder geschikt / naast mn werk haha. Dus zie mezelf als werkende )
heb je artiesten geblokkeerd op Spotify?
- Ja heb ik
- Nee kan dat dan?
- Nee geen behoefte aan, ik luister nooit door spotify gemaakte lijstjes dus ook niet perongeluk R Kelly
0 stemmers
Waarom heb je ze geblokt?
- Kutmuziek wil ik niet mee geconfronteerd worden
- Predator gedrag van artiesten wil ik niet naar luisteren
- Ik gebruik die functie niehiet
0 stemmers
Zo ja welke artiesten heb je geblokt/ga je blokken?
- R Kelly
- Michael Jackson
- Chris Brown
- Travis Scott
- Ryan Adams
- 6ix9ine
- Kanye West
- Marilyn Manson
- Andere artiest vanwege gedrag
- Andere artiest omdat ik het kutmuziek vind
- Ik zei dat ik dit niet gebruik
0 stemmers
Bamischijf of nasibal, maar geen nasischijf.
Die xxxtennogwat, Lostprophets en nog wel wat.
R Kelly vind ik lastig
Mijn mind zegt ja blok m mn body zegt nee blok dit niet
Weten we in ieder geval wie zijn advocaten betaalt.
Hierop aanhakend, zeg jij dat je iets in een winkel hebt gekocht of gehaald?
- Ik heb dit bij X gekocht
- Ik heb dit bij X gehaald
- Ik gebruik het allebei, verschilt per winkel
0 stemmers
Hoor ook gelijk die tekst: my mind is telling me noooo
Heb niemand actief geblokt, maar zap meestal wel weg (bij Chris Brown doet mijn vriend het al automatisch voor me).
sowieso alles met xxxnogwat, lostprophets heb ik net ook geblokt.
@Zemraluani ja maar grinden op ignition is wel echt veel minder fijnā¦ Ik probeer het op te lossen door meer Miguel en DāAngelo te luisteren want die vind ik ook nog eens betere muziek makenā¦