Stel je persoonlijke vraag #28

Als je een vloer hebt gelegd (bv. met kliklaminaat, zoals ik in dit geval) en je hebt nog een paar planken over.

Bewaar je die dan?

• Ja, want je weet nooit of je 't nog nodig heb
  • Ja, want (anders)
  • Nee, want dat ligt alleen maar in de weg
  • Nee, want (anders)

0 stemmers

Er liggen hier al vijf jaar plinten die over waren in de schuur. Denk dat ze nu wel wegkunnen

4 likes

Oh plinten zou ik juist wel altijd bewaren haha, die krengen laten altijd los op een gegeven moment (vooral in combinatie met uitharende katten) :upside_down_face:

2 likes

Ik heb de westkust een paar jaar geleden gedaan heb ook nog wel wat leuke tips voor je!

1 like

Je gaat ze nooit nodig hebben, maar op het moment dat je ze wel weggooit maak je een kras of deuk in je vloer. Zo werkt het universum

22 likes

Mn vader is grieks en die woont daar. Ik wou eigk vorig jaar gaan mja corona… haha dus als die covid eindelijk weg is ga ik mn fam wel weer bezoeken.

2 likes

Mwa, het zijn niet van die plakplinten (niet te doen idd), maar wat hogere die verder aan de muur zijn gelijmd/gekit. Iig die zitten echt wel vast haha

2 likes

Lol ja, ik heb echt fantastische herinneringen aan een vakantie in Griekenland op Kreta van 20 jaar geleden, heeeeeel mooie tuin met fruitbomen en super idyllisch en alles…

We zaten in Chersonissos
:joy:

32 likes

Ja oké dan kunnen ze wel weg :laughing:

Maar dat is alleen in engeland toch? Of gebruikt heel vk tjips als ze het over patat hebben? K zeg gewoon fries.

1 like

Stel, je kunt vanaf je geboorte zelf 1 ding kiezen dat je sowieso krijgt. De rest is gewoon random (dus niet per se kut ofzo). Wat zou je dan kiezen? Als je liever helemaal random samengesteld wordt moet je maar gewoon niet stemmen.

• Heel knap zijn (wat je daar dan ook onder vind vallen)
  • Een heel mooi lichaam hebben (wat je daar dan ook onder vind vallen)
  • Een bepaalde karaktertrek hebben (bijvoorbeeld erg empathisch, zelfverzekerd of attent)
  • Een bepaalde vaardigheid hebben (een instrument bespelen, koken, plamuren etc)
  • Een gezondheid hebben waar nooit iets mee mis is (nooit kanker en ook nooit verkouden etc)

0 stemmers

1 like

Hahaha dat krot op het strand? :sob:

Ik vind het echt zo stom van mezelf, heb voor gezondheid gestemd maar het was echt een moeilijke keuze met heel knap zijn. Terwijl dat eerste zoveel ontzettend veel belangrijker is en knap zijn echt gewoon ‘niets’ is. Maar ik heb best wel veel dingen niet gedaan omdat ik niet durfde o.a. vanwege mijn lijf. En al die nare geachten, niet ontspannen lopen in de zomer want minder kleding aan. Het is wel veel minder geworden maar dan nog, verspilde energie.

7 likes

Maar knap zijn is niet ‘niets’ hoor. Knappe mensen krijgen over het algemeen meer voor elkaar door alleen hun uiterlijk. En bovendien inderdaad, je geluk kan (hoeft niet, maar kan) zeker van je uiterlijk afhangen. En als je voor knap zijn kiest krijg je alsnog een random gezondheid en de meeste mensen zijn gewoon gezond, dus voor knap kiezen is helemaal niet zo gek vind ik.

2 likes

Knap zijn is voor iedereen anders plus knappe mensen zijn ook onzeker.

3 likes

Ja UK en Australië geloof ik inderdaad. Fries zijn daar echt alleen dunne Franse friet en chips is gewone of Vlaamse patat. (Potato) crisps zijn dan chips.

1 like

Als de vaardigheid zou zijn dat ik alle soorten kanker zou kunnen genezen / zo behandelen dat het een ‘gewone’ chronische ziekte is dan zou ik die kiezen boven een goede gezondheid.

7 likes

Klopt maar eigenlijk is het ‘niets’. En voor mij houdt knap heel erg samen met slank. Niet dat ik iemand automatisch knap vind als de persoon slank is of dat ik dikke mensen niet knap vind. Maar ik zit mezelf in de weg als het gaat om mijn lichaam. Terwijl, hoe fijn zou het zijn om nooit je druk te hoeven maken om je gezondheid (alleen al in deze corona-pandemie). Ik ben relatief gezond, zonder al teveel hinder van klachten en ik weet wel dat knap (slank) zijn niet alles beter zou maken en toch…
En wat anderen ook zeggen, karakter en een hele mooie vaardigheid zijn uiteindelijk nog veel belangrijker. (Niet dat jij dat anders beweert.) Het raakt me gewoon hoe vreemd onze maatschappij soms is ingericht en hoeveel het mij nog doet.

2 likes

Ik heb vaardigheid gekozen vanuit mijn huidige positie (redelijk gezond, normalo knap). Ik vind knapper zijn niet mega veel toevoegen in wat ik met mijn leven wil en ja ziek word ik uiteindelijk wel maar hopelijk ben ik dan al een stuk ouder. Ik hoop dan eerder mijn ego te kunnen voeden met een vaardigheid. Fantastisch karakter heb ik al.

2 likes

Zou zo chill zijn (zeker voor een hypochonder als ik) om te weten dat je gewoon altijd gezond bent

1 like