Stel je persoonlijke vraag #26

Mwah ze wil heel graag opscheppen en het perfecte gezinnetje zijn. Nja dat kan ze inmiddels ook wel vergeten na een dikke vechtscheiding etc hahaha, maar het ging haar echt om status. Ze schept op als het kan en als iemand wat negatiefs over me zegt, vindt ze het heerlijk om daarop voort te borduren, want positiviteit straalt op haar af en negativiteit kan ze ombuigen naar ‘ja maestoso is altijd een moeilijke meid geweest, ik snap helemaal wat je bedoelt! heb zo mn best voor haar gedaan, maarjaaaa’
als ik idd naar mn zus kijk, die is hoogbegaafd, maar doet uiteindelijk helemaal geen studie, omdat niks haar lukt. Wat heb je dan aan je papiertje waar je IQ op staat, helemaal niks.

@Fishing @Merrow Ja echt bizar he! Ik zie mensen ook echt hele rare dingen doen. Het verbaast me dat er nog geen ongelukken in het nieuws gekomen zijn, want met 80 door de straat racen, dat kan toch niet.

2 likes

Dat is kut :slightly_frowning_face:
Maar goed, ik weet vrij zeker dat mensen wel door haar poging tot het perfecte plaatje kunnen heenkijken. Wij hebben ook zo’n gezin in onze kenniskring, iedereen weet echt wel dat het er niet zo rooskleurig aan toe gaat als dat ze het willen laten lijken. Vind dat ook gewoon altijd een beetje gek als mensen dat zo graag willen, heel cliché maar niks is perfect… zou ideaal zijn wanneer we daar allemaal open over konden zijn!

1 like

Jaaaa die ijskoffie! Heeft bijna niets meer met koffie te maken zo zoet maar echt zo lekker.

5 likes

Oh jazeker! Ze is een beetje de dorpsgek hoor. We zijn 2x van school gewisseld en hebben zelfs 2 maanden thuis ‘les’ van haar gehad, want ze vond dat de basisscholen te weinig deden met onze :sparkles:intelligentie :sparkles:

Ja het is ook echt heel erg raar, want wie houd je nou uiteindelijk voor de gek… Iedereen weet dat geen enkel gezin perfect is en als je wel zo doet, zien mensen heel snel wanneer dat niet zo is. Gewoon gênant eigenlijk

3 likes

Heb jij wel eens gehad dat je je stopwatch op je telefoon aanzet omdat je iets wil timen, maar hem vergeet uit te zetten. Wat is je record stopwatch laten draaien?

• Ik gebruik die functie niet
  • Vergeet het nooit stop te zetten
  • Een paar uur lang
  • 6-12 uur lang
  • 12-24 uur lang
  • Een paar dagen lang

0 stemmers

1 like

Echt iets van 300 uur :face_with_thermometer:

6 likes

Die Nederlandse nacho’s zijn echt om te janken man. Vooral als ze gewoon Doritos chips serveren en van die karige half gesmolten geraspte kaas, echt cultuur barbaren :raised_hand:t2:

Ben blij dat ik zowat naast de grens van Mexico woon, altijd lekker eten :heart:

25 likes

Chips uit een recyclebaar bakje i.p.v. een zak

• Leuk idee, ik zou dit wel kopen
  • Leuk idee, maar ik zou het niet kopen
  • Slecht idee, doe mij maar een zak
  • Ik eet nooit chips

0 stemmers

1 like

Ik maak me vooral zorgen om de kleine portie. :sweat_smile:

37 likes

Afhankelijk van prijs en smaak natuurlijk. Maar zou het sowieso een keer proberen!

4 likes

Heb het even opgezocht, 70 gram! Valt wel mee dus

dat is nog niet de helft van een normale zak… Ik vind dat best weinig, zeker omdat ik verwacht dat de verpakking in verhouding ook veel duurder is dan een normale zak.

4 likes

Er zijn wel meer zakken in de supermarkt die tussen de 50-150 gram zijn toch? Ik koop zelf bijvoorbeeld wel eens deze, die is 80 gram. Maar het zal inderdaad waarschijnlijk wel wat duurder zijn.

image

€1,95 voor 70 gram chips vind ik wel enthousiast. Ik zou het nog steeds wel kopen om een keertje te proberen, maar het zou voor mij dan eerder een ‘gelegenheidschippie’ zijn

1 like

Ja is wel vrij prijzig inderdaad! Maar het is natuurlijk ook een klein bedrijfje van drie studenten dus dan krijg je dat al snel. Ik zou het ook wel eens willen proberen gewoon voor de leuk.

2 likes

Waar denk jij aan bij het woord ‘slof’?

• Sloffen voor je voeten
  • Een gebakje
  • Veel pakjes sigaretten
  • anders

0 stemmers

Wat is erger?

• Een baby met een oude mannen/vrouwen naam (bv baby Johan)
  • Een volwassene met een kindernaam (Vlinder)

0 stemmers

1 like

Tuurlijk ook in ieder geval een béétje dezelfde dingen leuk vinden maar laat ik het zo stellen: een vriendschap waarin je alleen hetzelfde leuk vind houd (bij mij) eigenlijk nooit stand en is saai, een vriendschap waarbij je ook dezelfde dingen haat, wel :black_heart: Die duren tot in den dood

4 likes

Slof is in het oosten / noorden van Nederland hoe je een oud / zacht koekje noemt.

15 likes

Je kan dan toch beter een recycelbare zak maken. Of kan je dat bakje ergens inleveren voor nieuwe chips? Zo niet dan zit je dus met een lelijk bakje wat je kunt hergebruiken maar dan moet je er zelf chips in doen… uit een zak dus. Of zon nieuw bakje kopen en het dan van het ene bakje in het andere doen.

4 likes

Ik moet gelijk aan pringles denken. Die zitten toch ook in een ‘bakje’ en niet in een zak? Al is dat zeker ook niet goed recyclebaar