Ja in Best is die nog zo, paar jaar geleden nog verbouwd. Medewerkers hebben ook rock n roll achtige kleding aan, heel leuk.
Planeetmenger (kitchenaid) en een Ninja Foodi die naast airfryer ook pressure cooker, slowcooker en dehydrator is.
jouw post heeft me het duwtje gegeven om me aan te melden! ik vind het best wel spannend.
en heb net ook meteen sanquin gebeld om weer eens een plasmadonatie in te plannen (was al bijna 7 jaar niet meer geweest ivm tatoeages laten zetten). had een super aardige guy aan de lijn heb er helemaal zin in nu.
Wat goed! Plasma doneren is oprecht een beetje een hobby van me geworden hahaha! Gewoon even een soort me-time. Neem altijd aan magazine mee en ga chillen. En oh ja ROZE KOEK en zulke lieve mensen die daar werken.
hee wat leuk zo heb ik het ook altijd ervaren! heb zelfs een lievelingsbloedbank (leiden) hahaha zulke lieve mensen daar. inderdaad lekker me-time en chillen en rustig liggen. heb 1x een stomme bloedbank ervaring gehad in utrecht maar gelukkig woon ik daar niet meer. ik ga nu naar een bloedbank waar ik niet eerder geweest ben, die in den haag, ben benieuwd!
Haaaaaaaaa dan gaan we naar dezelfde! Haha
ohhh gesjell misschien voortaan na elke donatie ff hardop HET IS GEBEURD roepen
Heb je ooit:
- Bloed/Plasma gedoneerd
- Haar gedoneerd
- Mijn eigen naam opzocht in Google
- Vastgezeten in een lift
- Een handstand gedaan met een hand
- Op een kameel gereden
- Een insect gegeten
- Je haar geverfd
- Naakt gezwomen
- Een paaltje geraakt bij het inparkeren
0 stemmers
Ik heb wel eens onbedoeld een insect gegeten als ik weer eens door een zwerm vliegen fietste.
Er komen pas naalden bij kijken als je wordt opgeroepen! Het aanmelden zelf is een fluitje van een cent (wattenstaafje langs je wang halen)
En de kans dat je wordt opgeroepen is heel klein @NInja
Bovenstaand gesprek over doneren doet me eraan herinneren dat ik weer een afspraak kan maken om plasma te doneren maar vorige keer viel ik flauw dus ik vind het wel spannend maar vind het belangrijk dus wil het graag doen
Stel, je hebt vandaag een verstandskies laten trekken. Je hebt er niet van kunnen slapen, maar de behandeling viel heel erg mee. Helaas moet je terug om een 2e, nog niet doorgekomen kies eruit te laten snijden. Het moet binnen een jaar gebeuren. Ga je zo snel mogelijk weer of schuif je het voor je uit? #askingforafriend
- Zo snel mogelijk, heb je 't maar achter de rug
- Uitstellen tot eind van het jaar
- Uitstellen tot je last van je gebit krijgt
- Nooit meer teruggaan
0 stemmers
Alleen voor eigen risico zou ik het uitstellen naar eind van het jaar. En niet meteen omdat ik gewoon lui ben, maar als ik dat niet was zou ik zo snel mogelijk weer gaan.
Nadat de eerste verstandskies me zoveel leed heeft veroorzaakt (het eindigde na 3 weken ellende met een anafylactische reactie op de eerste hulp) heb ik de andere drie daarna meteen preventief laten verwijderen. Opgeruimd staat netjes
- Ik zeep mezelf in met een loofah of spons
- Ik zeep mezelf in met mijn handen
- Ik zeep me in met een washandje
- Ik droog mezelf af door te deppen met een handdoek
- Ik wrijf mezelf droog met een handdoek
- Ik laat mezelf aan de lucht drogen (bah)
- Ik duw regelmatig mijn nagelriemen naar achter
- Ik duw mijn nagelriemen nooit naar achter en dit is ook nooit nodig
- Ik duw mijn nagelriemen nooit naar achter en deze groeien als schimmel over mijn nagels
- Ik verzorg mijn voeten regelmatig
- Ik verzorg mijn voeten nooit
- Ik heb nooit rouw randjes onder mijn vingernagels
- Ik heb heel soms rouw randjes onder mijn vingernagels
- Ik heb altijd rouw randjes onder mijn vinger nagels
0 stemmers
Vriendschappen met collega’s aangaan buiten je werk
- Niks voor mij
- Ik heb meerdere vrienden die ik heb leren kennen op mijn werk
- Ik sta ervoor open als de situatie zich voordoet.
0 stemmers
Lekker judgy die eerste poll :’)
Ik ken het merendeel van m’n vriendenkring via werk, kan me ook niet voorstellen dat ik ergens zou werken waar ik niet met minstens 1 iemand bevriend zou zijn
Ik heb nooit rouwrandjes onder mijn nagels omdat mijn nagels altijd te ver zijn afgebeten
Heb jij iets met Amerika?
- Ja I love alles wat met Amerika te maken heeft, en ben er ook één of meerdere keren geweest
- Ja ben gek op Amerika en Amerikaanse dingen, maar ik ben er nog nooit geweest
- Ik vind Amerika of Amerikaanse dingen (eten, films, muziek, verkiezingen etc) voor het grootste deel leuk, maar een kleiner vind ik niet leuk
- Ik vind het meerendeel van Amerika of Amerikaanse dingen (eten, films, muziek, verkiezingen etc) niet leuk, maar enkele dingen wel
- Mwah ik heb vrij weinig met Amerika, maar wat er nu gebeurt vind ik wel interessant en volg ik
- Nee helemaal niets, dat nieuws op dit moment boeit me ook niets
- Anders
0 stemmers