Dit roept vragen bij mij op
Die van ons liggen los op de wastafel, maar heb wel op ja gestemd omdat ze bij elkaar liggen. Bekers worden altijd zo vies en wij gebruiken 'm dus ook niet om uit te drinken oid.
Wij hebben allebei een eigen elektrische tandenborstel, dus die staan allebei op de eigen lader
Ik heb ja met familie/gezin gestemd maar heb dit ding:
Waarbij iedereen dus zijn eigen vakje heeft en de elektrische tandenborstels er ook in kunnen.
Ik vind het echt een aanrader #nospon
Door onderhoud aan het spoor rijden er vandaag geen treinen tussen Amersfoort en Zwolle. Reizigers moeten omrijden via Deventer.
Is dit landelijk nieuws?
- Ja natuurlijk, iedereen moet hier van op de hoogte zijn
- Misschien op het lokale journaal…
- Dit is niet eens lokaal nieuws-waardig
0 stemmers
Dit was dus net een item op het NOS ochtendjournaal heel bijzonder
Volgens mij zijn ze een beetje aan het experimenteren met lokalere headlines ofzo. Gister werd het journaal aangekondigd met de highlight ‘Gouda wil het grondwaterpeil verlagen. Meer daarover na de reclame in het achtuurjournaal.’ Spannende cliffhanger man.
Ik denk dat ze het vermelden omdat als je naar het noorden wil reizen, je via Zwolle meestal moet. Dus dan heeft vertraging op 1 traject voor mensen vanuit Utrecht etc. die richting Groningen of Leeuwarden (of andersom) willen gevolgen.
Wij gebruiken dezelfde elektrische tandenborstel én hetzelfde opzetstukje, te lui om die steeds te verwisselen. Had het hier laatst met een collega over die het ook enorm ranzig vond, maar wij kunnen ons er niet druk om maken eerlijk gezegd.
Ik vind dat soort dingen niet nieuws waardig. Dat zoek je maar zelf op als je wilt reizen
Mijn eerste gedachte was ook dat ik het maar ranzig vind, maar als ik het rationaliseer denk ik weer ja maarja we likken zo ongeveer ieder denkbaar gat van elkaars lichaam uit dus hoeveel ranziger dan dat is dezelfde tandenborstel gebruiken nou echt. Maar goed blijf toch mijn eigen tandenborstel maar gebruiken.
Er is eerder zo’n pol geweest maar mijn leeftijd stond er niet tussen omdat ik blijkbaar stokoud ben. Hier een nieuwe:
Hoe oud ben jij?
- tussen de 15 en 20 jaar
- tussen de 21 en 25 jaar
- tussen de 26 en 30 jaar
- tussen de 31 en 36 jaar
- tussen de 37 en 45 jaar
- ouder
0 stemmers
Ik ben 25 maar kan kiezen uit twee opties
Waar is 30 tot 35? Ik ben 31 namelijk.
Maar dan ben je tussen de 25-30 want je 25e verjaardag is al geweest.
Je krijgt nieuwe buren.
- Leuk! Ik loop heen om mij netjes voor te stellen.
- Ik wacht wel tot ze zich aan mij voorstellen.
0 stemmers
C. Ik verwacht niet dat iemand zich ooit voorstelt.
Oke kan ook maar dan is het meer ik wacht wel. Ik verwacht het ook niet hoor.
Ik wacht eigenlijk gewoon tot ik de nieuwe buren tegenkom, dus ga er niet per se actief naartoe ofzo maar als ik diegene zie dan stel ik me wel actief voor.