Stel je persoonlijke vraag #18

Ik ben vorige week op een nieuwe afdeling begonnen en van de manager die ik nu heb moeten we zoveel mogelijk thuis werken. dat betekent dus elke dag.
Inwerken is wel ff wennen, maar geen reistijd is top

1 like

Ik vind mezelf van de voorkant echt heel mooi en sexy, mooi rond gewoon en zacht, maar vanaf de zijkant zie je dan echt zo mn dikke buik :frowning:

Mijn kantoor gaat vanaf volgende week om de week werken met dus ploeg a en ploeg b. Vind het niet mega relaxt. Ook omdat er per keer maar 1 iemand naar de wc mag.
Er mag 1 iemand op de mannen wc en 1 iemand op de vrouwen wc. Vanwege de populatie mag ook een man naar een hokje op de vrouwen wc.
Ik zie echt problemen hierbij met 50% kantoor bezetting.

oh shit hier stond BTS, ik las BSB haha

2 likes

Dat lijkt me heel irritant ja! Met hoeveel mensen zijn jullie dan in totaal?

Is ook niks mis mee :heart:

1 like

Oeh goede vraag. Denk normaal 100 en nu dan 50 en dan 2 wc’s (1 mannen en 1 vrouwen).
Douches mogen niet gebruikt worden en de uriniors ook niet.

Ben heel benieuwd. Ik kan wel naar een ander gedeelte lopen voor een wc. Maar ook dan zijn restricties.

1 like

Zelfs al twee keer en denk dat ik hem een dezer dagen nog een keer ga kijken. echt een geweldige film :heart_eyes:

Edit: wilde nog vragen wat vind je er zelf van? Maar ik zag net dat je koos voor de totaal tegenovergestelde optie. Ik vind vooral het einde echt heel goed gedaan. Maar hou ook van dat sfeertje en van musicals. De tijd vind ik wel gek, het doet jaren vijftig aan maar is wel soort van hedendaags.

Sneuneus

2 likes

When I was a young boy, my father took me into the city

• To visit the doctor
  • To eat in a restaurant
  • To see a marching band
  • Axolotl, what the fuck bedoel je?!

0 stemmers

He said son, when you grow up would you be:

• Happy
  • The saviour of the broken, the beaten and the damned
  • A musician
  • Serieus Axolotl, wat is dit?!

0 stemmers

Samenvatting

https://youtu.be/RRKJiM9Njr8

14 likes

Echt een sneu menneke

Ik hoop dat de rechter bepaalt dat hij ze alle 3 moet betalen en dat hij ze niet terug mag geven aan de mediamarkt.

20 likes

WE’LL CARRY OOHOOHON

9 likes

Oh God je weet gewoon helemaal precies wat voor vent dit is

4 likes

image

14 likes

Wat zijn nep spicegirlsschoenen? Ik had wel schoenen van de Spice Girls maar die waren niet nep?!

Volgens mij droegen de spice girls die van Buffalo en maakten bijvoorbeeld bijv. de Scapino ze na. :stuck_out_tongue:

7 likes

Ja ik had neppe van de Dolcis :joy: maarja had wel een uberhippe korte SG croptop. Herinner me de vakantiefoto’s in Frankrijk nog goed, ubertrots met banquette in mijn hand en de croptop aan. Ga morgen mijn moeder eens appen met de vraag of ze die foto kan vinden.

5 likes

Ik verbaas mij er eigenlijk over dat zoveel mensen hem een zieligerd vinden haha.

10 likes

Ahh thanks jij en de rest van ff die mijn Playlist van vandaag bepaald hebben (mcr, limp bizkit, spice Girls, nog meer?)

Leuk, lang niet gehoord!

2 likes