Zon rieten mand doet me iets te veel denken aan het mandje met Mozes in de rivier. Doe mij maar een kartonnen doos als ik er dan toch een moet.
Misschien ziet mān like er stom uit, maar ik bedoel er mee te zeggen dat ik dit ook heb
Dankje Fijn om te weten en slaap lekker zo!
Jij ook! Misschien eerst even andere topics bekijken om er niet meer aan te denken
Candy crush, level 5702
Waar ben je precies bang voor dan?
Nouja doodgaan, maar dat merk je niet, maar ik woon alleen dus ben dan heel bang dat het misschien wel een week duurt voordat iemand me vindt ofzo
Ik snap je overigens hoor, ben zelf ook bang voor de dood, maar dat komt omdat ik geloof dat er meer is en ik ben angstig over wat er dan precies is daarā¦
Nee daar ben ik niet bang voor eigenlijk
De gedachte dat niemand je mist dan?
Want het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je pas na een week gemist wordt
Nouja aangezien ik dus alleen woon zie ik gewoon niet voor me hoe dat gaat. Na hoeveel dagen zouden mijn ouders komen vanuit zeeland, na hoeveel dagen zouden mijn vriendinnen de politie bellenā¦ ik weet niet of het echt een angst is maar ik denk er wel veel aan
Oh dat lijkt me heel erg naar zeg.
Hier ben ik ook wel bang voor ja. Ik spreek bijna niemand dagelijks dus er is niemand die dan denkt oh we hebben niks gehoord van haar.
Ja kut zeg maar ik ga nu lekker slapen!!!
Je zal hier gemist worden en vast door je vrienden ook.
Mijn moeder is dwangmatig met mijn laatst online checken (zeker toen ik nog nachtdiensten draaide en dus echt in mijn bubbel zat). Ik weet dus dat ze belt of appt als ze vindt dat ik te lang niet online ben geweest.
Zou het je helpen om dit met een vriendin af te spreken? Van Hey, ik maak me er zorgen om. Als je 24u niets van me hoort en ik offline ben, wil je dan langskomen?
Ah wat zal je moeder daar veel stress door ervaren? Lijkt me heel lastig om daar goed mee om te gaan
Ja het is lastig, als ze me belt om een teken van leven te krijgen ofzo ben ik ook niet heel aardig. Het liefst wil ik mij laatst online uitzetten maar ik weet dat het haar wel helpt.
Verder vind ik het wel haar probleem waar ik soms wel last van heb.
heb jij soms het idee dat het leven je in de maling neemt? bijvoorbeeld toevalligheden die haast niet zouden kunnen of rare wendingen die je abso-fucking-luut niet voorzien had?
- ja het leven lolt wat af met mij, hi ha ho
- NEE
- mens waar heb je het over
0 stemmers
Ontbijten
- Doe ik aan tafel
- Doe ik op bed
- Doe ik op de bank
- Doe ik onderweg
- Doe ik niet
- Anders
0 stemmers
Dit is echt elke dag anders bij mij, al ontbijt ik wel echt altijd.