Haha welke en waarom niet uitgelezen?
Ik wil alles in het Engels lezen als het in het Engels is geschreven en ik vind het dan moeilijk om door de klassiekers heen te komen. Ik denk dat ik mezelf ook overschat, het liefst lees ik vrij simpele boeken maar ik denk altijd dat ik heel literair ben.
Austen, Dostojevski, Tolstoi, Dickens, Marquez allemaal wel eens in gelezen maar echt niet te doen voor mij.
In modernere uitgaves wordt de tekst meestal wel gemoderniseerd, dat maakt het wel makkelijker misschien?
Ja ik weet niet, mijn hoofd verzet zich er toch tegen? En nu durf ik het niet meer. Maar er staan er een paar in de kast, misschien toch maar aan beginnen.
Begin anders met verhalen om het een beetje klein te maken? Tsjechov is de koning! De kus of de dame met het hondje zijn goeie. Of lees gewoon wat je leuk vindt, dat is uiteindelijk het belangrijkste toch.
Het telt niet als je er zelf werkt he Lekker makkelijk
Zou jij interesse hebben om een DNA-test te doen, bijvoorbeeld van My Heritage?
- Ja, al gedaan
- Ja, gewoon
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Weet ik niet/Ik twijfel
- Nee, absoluut niet
- Nee, gewoon
- Andersā¦
0 stemmers
Hoeveel dagen per week eet jij gemiddeld vlees
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
Hoeveel dagen per week eet jij gemiddeld zuivel/eieren?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
Petersburgse verhalen van Dostojevski en dan vooral de mantel
Nee hoef mijn dna niet vrijwillig aan Poetin, Trump of Kim Jong Un te geven.
O die ken ik niet! Mijn pa is Ruslandfreak dus die heeft hem misschien wel thuis, zal het eens vragen
Hahaha love je opties
Ik heb nog geen aangifte gedaan Je geeft me stress.
Mijn resultaat van aangifte was niks, hoefde niet te betalen en kreeg niks
Een vriendin van mij doet echt idioot lang met een zak chips. Ik ben daarom wel benieuwd hoe lang jullie gemiddeld met een zak chips doen. Ik weet dat er verschillende formaten zijn, maar denk dat gemiddeld een zak 200 gram weegt?
- 1 dag (of minderā¦ )
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- Een week of langer
0 stemmers
En nog een andere vraag, want vind ik altijd leuk om te beantwoorden
Wat ga je allemaal nog doen vanavond?
- Netflixen (of Videoland etc.)
- Gewoon tv-kijken
- Lezen
- Puzzelen
- Een gezelschapsspel doen
- Videobellen
- Gewoon bellen
- Forummen
- Bed verschonen
- Stofzuigen
- Andere huishoudelijke taak uitvoeren
- Wandelen
- Hardlopen
- Een dutje doen
- Douchen
- Iets anders, namelijk:
0 stemmers
Zelfde, zag ik er niet bij staan!
En @Papegaaiduiker, sorry! Ik ben geen gamer dus denk daar dan helemaal niet aan terwijl er natuurlijk zat mensen zijn die lekker gaan gamen vanavond
Werken
Ik wil eigenlijk mijn haar verder bleken, ben gisteren begonnen. Mijn ongeduld vecht tegen mijn verstand.
Haha oh ja das waar! Pff ik heb slaap nodig denk ik