Geen een. Hebben allemaal geen indruk gemaakt. De laatste heb ik nu. Maar die bestaat uit 8 cijfers ofzo. Ain’t nobody…
Ik ken nog wel mijn patiënten nummer uit mijn hoofd toen ik 5 jaar geleden daar regelmatig kwam.
Treurig al zeg ik het zelf.
Wat is jouw definitie van een saai mens?
- Iemand die weinig praat en/of weinig op de voorgrond treedt
- Iemand die niet houdt van feesten/zuipen
- Iemand die braaf volgens de regels leeft
- Iemand die een heel standaard/gangbare smaak heeft
- Anders, namelijk …
0 stemmers
Waarschijnlijk zijn er voor de meeste meerdere punten die meespelen, maar kies voor het punt wat voor jou het zwaarst telt of waar jij als eerst aan denkt als je het over een saai persoon hebt.
Voor mij iemand die een gangbare/standaard smaak heeft. Ik ben bijvoorbeeld iemand die niet veel feest/zuipt maar vind mezelf niet saai hoop dat anderen dat ook zo zien :'D
Ik denk dat ik iemand met wie ik niet kan lachen of dom ouwehoeren saai vind. Of mensen die geen eigen mening hebben
Ben wel benieuwd wat degenen die voor ‘anders’ hebben gekozen onder saai verstaan. Al heb ik na het plaatsen van de poll nog wel wat andere mogelijke opties bedacht (lastig om compleet te zijn in zo’n poll).
Mensen die hun kinderen een top 10, of zelf top 50 naam geven.
Mensen die geen mening hebben en niks durven.
Mensen die heel erg op de oppervlakte blijven en geen inhoudelijk gesprek kunnen of willen voeren.
Ik vind iemand saai als ze alles wat niet ‘burgerlijk’ is afkeuren en commentaar hebben op alles en iedereen, omdat iets dan ‘raar’ is. Moet dan heel erg denken aan een vriendin met haar vriendinnen club hahaha. Die vinden alles vreemd en raar en kunnen enkel daarover praten. Heel boeiend ook om de hele avond te bespreken dat iemand z’n vriend postbode is en dat dat echt niet kan!!
Mijn vriend is 5 jaar jonger dan ik. Ik ben 26, bijna klaar met m’n master, serieus bezig met werk. Hij is dit jaar opnieuw begonnen aan een HBO-opleiding en echt nog een typische student, daar stoor ik me wel eens aan Dan ben ik druk met van alles en ligt hij hele dagen in bed te gamen. Ik ga er een beetje van uit dat hij de komende jaren wel wat serieuzer met z’n opleiding bezig gaat, anders voorzie ik wel struggles. Maar qua kinderen enzo denk ik dat we redelijk op één lijn zitten, ik hoef voor m’n 32e ofzo nog geen moeder te worden, en hij ziet zichzelf best op z’n 27e, 28e vader worden.
Iemand die niet creatief of nieuwsgierig is.
Heb jij op dit moment een geheim (of meerdere) waar niemand, uit je huidige leven, van op de hoogte is?
Dus waar je op dit moment met helemaal niemand over kan en/of wil praten?
Uitleg: als je een geheim hebt waar enkel een ex-leraar van 10 jaar geleden van op de hoogte is moet je ja antwoorden, als je een geheim hebt waar je huidige bff van op de hoogte is moet je nee antwoorden
- Ja, één
- Ja, meerdere
- Nee, ik heb wel geheimen waar maar een enkeling van op de hoogte is
- Nee, ik heb helemaal geen geheimen
0 stemmers
Ik zelf wel, en soms voelt het echt als een enorme last die ik dagelijks meedraag. Maar het is niet voor niets dat niemand het weet. Heb nu ff late night struggles
Als je er ooit iets over kwijt wil, al is het maar een procent, je weet me te vinden!!
Deze vraag komt echt voort uit ergernis.
Vind je het ook fucking irritant dat de reacties verplaatst zijn in de YouTube app?!?!
Het is gewoon wennen net als een paginaloos forum maar toch
- Ja fucking irritant
- Huh niet gemerkt
- Nee weet ze nu al te vinden
- Nee boeit me niet
0 stemmers
Dit hadden ze dus laatst ook al geflikt en toen was het gelukkig weer terugveranderd, maar nu dus weeeer dit. Elke keer als ik terug wil na het lezen van een reeks reacties druk ik per ongeluk op het kruisje en dan ben je er weer uit
Hoe ziet dat er uit dan? Is het een update? Ik zie niks anders
Nee ik ook niet volgens mij? Gewoon stuk naar beneden scrollen.
Ik denk na een update idd, maar ik denk alleen in de app! Daarom zie je het misschien niet anders.
Eerst stonden de reacties meteen onder de video, maar nu moet je eerst op een mini tabje drukken om naar de reacties toe te gaan, of als je helemaal naar beneden scrollt om zie je een bericht dat de reacties verplaatst zijn.
Waarschijnlijk is het gewoon even wennen maar zo irri nu