Oh shit dat kan ook nog natuurlijk haha. Je zou hem in kunnen vullen hoe hij is als je een kwartslag draait, met het ‘eetgedeelte’ naar boven?
Die van mij gaat ook anders! Is een soort puzzel met smalle en brede vakjes en horizontaal en verticaal
Ik heb mijn bestekla met pijn en moeite eruit kunnen halen omdat ik die zo irritant vond, dus nu heb ik alles los door elkaar liggen. Ik ben geen succesvolle volwassene.
Ik haal wat het beste uitkomt qua plek in de vriezer en wat er op voorraad is, dus het wisselt? :’)
Ik wilde thuis bevallen, maar werd 3 dagen voor de bevalling medisch dus werd zkh.
Nu ik weet wat er allemaal fout kan gaan wil ik volgende keer ook zkh.
Van tevoren zei ik: ziekenhuisbevalling, maar eenmaal begonnen wilde ik toch thuis blijven. Omdat het persen te lang duurde moest ik alsnog naar het ziekenhuis.
Heb jij (en partner) een naambordje bij je/jullie huis?
- Ja, met voor en achternaam
- Ja, alleen voornaam
- Ja, alleen achternaam
- Ja, net initialen
- Nee, heb ik niet
0 stemmers
Heb je onderstaande voorwerpen wel een straat gevonden op straat?
-
- Aansteker
-
- Potlood/pen
-
- Tas
-
- Geld
-
- Lege Portemonnee
-
- Volle Portemonnee, netjes teruggebracht
-
- Pasje(s), netjes teruggebracht
-
- Anders (vertel!)
0 stemmers
Ik heb mijn initialen met achternaam bij mijn bel (woon in een appartement). Ik wilde bewust mijn voornaam er niet op.
Eigenlijk alles, maar ik kan maar op 1 optie stemmen!
Goeie, heb net even aangepast.
Goeie, heb hem er net even bijgezet.
Volle portemonnee (pasjes) niet op straat maar op een festival. Via fb eigenaar benaderd, maar geen reactie. Uiteindelijk echt pas een half jaar later ofzo. Ik ging ervan uit dat alle pasjes toen al geblokkeerd waren, dus ik had t al weggegooid. Gaf die me gelijk in
Op mijn bordje staat een andere naam, lekker anoniem
Ohja telefoon heb ik ook een x gevonden. Kostte veel moeite om eigenaar te achterhalen, want er stonden amper nummers in. Uiteindelijk woonde ie bij mij om de hoek, maar was te beroerd om telefoon op te komen halen. Dus uiteindelijk ging ik m brengen, zijn moeder deed de deur open, hij stond erachter (jongen van 17 ofzo toen) moeders pakte telefoon aan en hij zei geen eens dank je wel.
Ik heb jaren terug met een vriendinnetje een volle portemonnee op straat gevonden, via zijn identiteitskaart de beste man benaderd op Facebook, hebben toen een Douglas cadeaukaart cadeau gekregen.
Deze portemonnee zat trouwens niet alleen vol met pasjes en geld maar ook genoeg XTC pillen
Oja en ik vond ooit 50euro op straat toen ik nog vrij jong was en toen heb ik allemaal cadeau’s voor mezelf bij de intertoys gekocht en onder de kerstboom gelegd #biecht
Omdat ik ijs aan het vretten ben:
Als ik ijs in een schaaltje eet (na een diner of als snack ofzo) dan…
- Eet ik gewoon lepel voor lepel het redelijk harde ijs
- wacht ik tot het vanzelf een beetje smelt
- Wacht ik tot het bijna vloeibaar is
- Hak ik er met mijn lepel op in en druk ik het met de bolle kant allemaal plat tot er een soepele textuur ontstaat
- Ik eet helemaal geen ijs
- Ik doe nog iets anders
0 stemmers
Meestal uit de bak en de bak heel ff in de magnetron
IJs in een schaaltje lol wat ben jij voor welgestelde elitair? Ik lepel het uit de bak en die zet ik eerst ff op de verwarming zodat het zacht wordt.