Stel je persoonlijke vraag #15

Ik wou “niks” stemmen en toen herinnerde ik me dat ik welgeteld twee weken serveerster ben geweest bij een vijfsterrenhotel via een uitzendbureau en het zo kut vond dat ik daarna gewoon nooit meer opnam als het uitzendbureau me belde haha. Nooit meer wat van gehoord.

Echt heel kut van me maar negentienjarige ik kon conflict heel slecht handelen (niet dat ik dat nu wel kan, maar soit)

6 likes

Ik heb fastfoodmedewerker maar het was meer bier tappen en snacks verkopen in een voetbalstadion. Wat een onwaarschijnlijke klotebaan om als meisje van 17 te hebben tussen de bezopen voetbalsupporters :flushed:

1 like

Dit heb ik ook gedaan, maar eigenlijk niet aan gedacht om dit ala fastfood aan te vinken.
Ik heb het bij 2 clubs gedaan en het was ZO verschillend. Bij de ene club superleuk en bij de andere echt niks aan

Bij m’n vriend thuis deden ze altijd eerst alleen het vlees opscheppen, dat opeten, en dan pas aardappelen en groenten opscheppen? Vond dat altijd heel vreemd en deed er ook nooit aan mee :’)

1 like

Ohh bij mijn vriend andersom! Eerst de AG en dan pas de V haha. Omdat dat ‘het lekkerst’ was en dus tot het laatst bewaard werd

2 likes

Vroeger vond ik het heel erg (nog steeds eigenlijk) als ik iets als broccoli (iets vochtigs/nats) eet en dat dat mijn krokante aardappeltjes aanraakt want dan wordt het nat. Dus at dat vaak eerst en schepte de rest later op en tussendoor m’n bord drogen.
Als grapje werd dan vaak gezegd dat ik zoiets moest hebben. Maar liever dat dan natte aardappels! Had dit best graag gewild eigenlijk.
image

16 likes

Hoe vaak heb jij vandaag Rutte die ‘OEPS toch een hand geeft’ gezien?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

0

27 likes

Haha oh vergeten! Nou dan niet van toepassing, sorryyyyy

Maar ik wil stemmen :rage:

1 like

Hier, kan je 1 stemmen

24 likes

Ik heb het idee dat gekookte aardappels eten echt iets van vroeger is. Ik kan me ook echt niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst gegeten heb. Tegenwoordig eten mensen (naar mijn idee) veel meer aardappeltjes uit de oven/frituur/gebakken in de pan, toefjes, puree, partjes etc.

Hoe vaak eet je gekookte aardappels? Dus echt alleen gekookt.

• Ik eet ze regelmatig
  • Ik eet ze heel af en toe
  • Ik heb er heel lang geleden een voor het laatst gegeten
  • Ik heb dat nog nooit gegeten

0 stemmers

1 like

Wooow ik wist niet eens dat dit een ding was :anguished:
Maar gelukkig eet ik bijna meer nooit zoiets samen.

1 like

Wel altijd in schil. Heerlijk, vooral nieuwe aardappels.

3 likes

Gekookte aardappels waren nooit mijn favo. We eten nu veel gevarieerder dus al een heel stuk minder aardappels, ga mezelf niet kwellen met gekookte aardappels :sweat_smile:
Ook altijd met die vieze, vettige jus…

1 like

Love gekookte aardappels maar m’n vriend lust ze niet :angry: Dus eet ze eigenlijk alleen nog af en toe als ik bij m’n ouders blijf eten

3 likes

Ohhh lekker nu heb ik echt zin om dat te eten

1 like

Gekookte aardappels, love it, lekker van al je eten een stamppot maken :cheer:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

Ja en 's avonds dan lig ik weer te mopperen dat er kruimels in bed liggen. De dag daarna zit ik weer met mn bord in bed :woman_shrugging:t3: vicieuze cirkel

13 likes