Alleen als die herrie begint te maken omdat er een trein aan komt.
Ja het is echt een sportactiviteit, ik begin over 2 weken! Je doet niet alleen apenkooien maar allemaal gymactiviteiten.
Heel persoonlijk maargoed.
Ik ging vandaag mān spiraal laten verwijderen en zetten maar mān baarmoeder was te gekanteld dus nu moet het bij de gynaecoloog.
Ik heb die spiraal al gekocht (120ā¬) en bij de gynaecoloog kost het me mijn hele eigen risico (ā¬385) dus dat is 500ā¬ samen.
Ik wil maar voor anderhalf jaar een spiraal nemen, dus vind het best duur.
Andere anticonceptie is geen optie omdat ik niet wil ontpillen.
Maar mijn menstruatie is best heftig, ik slik dan best wat medicatie en zelfs dan is werken pittig, iets wat sowieso niet ideaal is maar als zzper al helemaal niet.
Maarja als ik mān been breek is mān eigen risico ook op.
Nu de vraag: zouden jullie voor anderhalf jaar ā¬500 betalen voor een spiraal.
- Ja
- Nee
0 stemmers
P.s. Ik vond het ook nog supereng het weer te laten zetten en was er heel gespannen door anderhalve dag.
aanstaande dinsdag afspraak bij de gynaecoloog
500 toch? Of reken ik nu verkeerd?
En ja, ik vind het het waard, maar het is heel persoonlijk!
Haha nee ik reken verkeerd, oeps :x
Wat bedoel je met āniet wil ontpillenā?
Als je spiraal verwijdert ben je meteen weer vruchtbaar, als je stopt met de pil kan dat tot een jaar duren
Als andere anticonceptie geen optie is heb je niet echt een keuze toch?
Aah zo. Ik zat allerlei dingen te bedenken maar kwam er niet uit haha. Thanks voor de uitleg.
Ja ik neig dus ergens ook naar gewoon die menstruatie ondergaan en wie weet is het in mān hoofd erger dan ik dacht.
Maar de enige redenen dat ik daarnaar neig is omdat ik weer laten plaatsen eng vind (maar dat is te overkomen als ik bĆØta blockers en goede pijnstilling vraag) en ā¬500 veeeel geld vind
Mān huisarts zei dat het met kyleena ook zo was, heb hem samen met haar daarop uitgezocht.
Ik zou zo al 50 boeken geschreven hebben als ik dat kon. Mijn fantasie gaat over alles en niks
Ik heb ook vreselijke last van mijn menstruaties en zou persoonlijk het driedubbele betalen om er vanaf te zijnā¦ dat je zenuwachtig bent snap ik, maar zeker bij anticonceptie en seksuele gezondheid lijkt angst me een slechte raadgever. Het is even 5 minuten tanden op elkaar en dan anderhalf jaar huppelend en touwtjespringend als in een maandverbandreclame door het leven!
Wat apart, zoveel vrouwen hebben een gekantelde baarmoeder (ik ook) en kan altijd gewoon bij de huisarts.
Ja hƩ je hebt wel gelijk!
Ik vind het ook prettig dat het dan echt gewoon spiraal verwijderen en readysetgo, ipv ja doen we het nu nog met condoom.
Ik heb ook aan de ene kant mega rammelende eierstokken en aan de andere kant wil ik er echt nog niet aan denken want love mān partylife, voel me net een rijke student
Ja ze zei dat ze er niet bij kon ofzo. De vorige x (5 jaar terug) moest ik sowieso naar een gynaecoloog (of andere huisarts maar dat stelde ze niet voor). Want zij zette toen niet bij mensen die nog geen kind hadde.
Rotterdam! Ze doen het in meer steden. Google op apenkooien gym vlgs mij
Ik kreeg dit weekend van mijn moeder te horen dat het haar zo opvalt dat ik zoveel tegen mezelf praat (hardop) en dat is sinds ik alleen woon.
(Hopelijk ter geruststelling) nu dan mijn vraag:
Gingen jullie toen jullie voor het eerst alleen woonden ook hele gesprekken met jezelf voeren?
- Ik heb nooit alleen gewoond
- Ik praat zoveel tegen mezelf dat de buren denken dat we hier met zān tienen wonen
- Nee ik heb dat eigenlijk nooit
0 stemmers
Ik heb hele gesprekken met mijzelf. En ben mijn beste gesprekspartner.
Ik heb ze wel stil in mn hoofd, omdat een collega van me zei dat hardop praten tegen jezelf een signaal is dat je gek aan het worden bent en dat heb ik nooit meer los kunnen laten.
Als ik nu per ongeluk hard op praat schrik ik ook van mn eigen stemt
Edit: shit nu stel ik je juist helemaal niet gerust, maar wss praatte die collega gewoon onzin hoop ik