Stel je persoonlijke vraag #13

Twee voorgerechten en geen dessert ftw.

6 likes

Wie is er een grotere foodie?

• Mijn partner
  • Ik zelf

0 stemmers

Coldplay is muziek voor witte mannen die soms een emotie hebben.

20 likes

Ja precies hetzelfde geldt voor mij, vond t begin goed en ben met de Viva la vida tour naar een concert geweest maar daarna was t klaar voor mij

2 likes

Ik ben een trouwe coldplay hater. Vooral fix you, gewoon heel verschrikkelijk. Wat een gekrijs. Mega kut.

9 likes

Op restaurant nooit, maar ik begin thuis wel vaak aan eerst mā€™n toetje en dan pas mā€™n avondeten.
Ik vind ik restaurant hartig > zoet een fijnere volgorde dus heb daar ook niet echt behoefte aan of ooit over nagedacht.

2 likes

Coldplay roept zoveel frustratie in me op. Net als Kensington trouwens

15 likes

Ugh Kensington :sob:

5 likes

Ik haat clocks met heel mā€™n hart

9 likes

Al die haat op Coldplay. Forum naar mā€™n hart dit :heart:

8 likes

Als je Viva La Vida op de keyboard en de gitaar moet leren ben je wel getraumatiseerd

Zijn jullie vernoemd naar

• Een beroemdheid
  • Een film/tv personage
  • Een familielid
  • Een personage uit een boek
  • Anders

0 stemmers

Een ijsje die mijn ouders in hun favoriete strandplaats aten toen mijn moeder zwanger was van mij. :joy:

25 likes

Raketje?

36 likes

Een poster die ergens op een muur geplakt was.

1 like

Een kledingmerk
Niet heel letterlijk als in ā€œmā€™n moeder vond het zoā€™n fantastisch merkā€ maar ze werkte toentertijd in die winkel en kwam daardoor die naam continu tegen en zo is ie ā€œgegroeidā€ bij dr! (Weet niet of het dan nog valt onder iemand vernoemen maar tot die tijd stond een andere naam op 1 bij ze dus ja)

1 like

:rocket: hahah nee, een coupe Bianca heette het. Rara wat is mijn naam :roll_eyes:

16 likes

Ah dat vind ik echt heel cute

1 like

Voor mij is het altijd een goed excuus waarom ik altijd ijs wil eten! :grin: hahah

1 like

Ik heb de naam van een Bijbels figuur maar ben niet per se vernoemd naar die persoon.

13 likes