Twee voorgerechten en geen dessert ftw.
Wie is er een grotere foodie?
- Mijn partner
- Ik zelf
0 stemmers
Coldplay is muziek voor witte mannen die soms een emotie hebben.
Ja precies hetzelfde geldt voor mij, vond t begin goed en ben met de Viva la vida tour naar een concert geweest maar daarna was t klaar voor mij
Ik ben een trouwe coldplay hater. Vooral fix you, gewoon heel verschrikkelijk. Wat een gekrijs. Mega kut.
Op restaurant nooit, maar ik begin thuis wel vaak aan eerst mān toetje en dan pas mān avondeten.
Ik vind ik restaurant hartig > zoet een fijnere volgorde dus heb daar ook niet echt behoefte aan of ooit over nagedacht.
Coldplay roept zoveel frustratie in me op. Net als Kensington trouwens
Ugh Kensington
Ik haat clocks met heel mān hart
Al die haat op Coldplay. Forum naar mān hart dit
Als je Viva La Vida op de keyboard en de gitaar moet leren ben je wel getraumatiseerd
Zijn jullie vernoemd naar
- Een beroemdheid
- Een film/tv personage
- Een familielid
- Een personage uit een boek
- Anders
0 stemmers
Een ijsje die mijn ouders in hun favoriete strandplaats aten toen mijn moeder zwanger was van mij.
Raketje?
Een poster die ergens op een muur geplakt was.
Een kledingmerk
Niet heel letterlijk als in āmān moeder vond het zoān fantastisch merkā maar ze werkte toentertijd in die winkel en kwam daardoor die naam continu tegen en zo is ie āgegroeidā bij dr! (Weet niet of het dan nog valt onder iemand vernoemen maar tot die tijd stond een andere naam op 1 bij ze dus ja)
hahah nee, een coupe Bianca heette het. Rara wat is mijn naam
Ah dat vind ik echt heel cute
Voor mij is het altijd een goed excuus waarom ik altijd ijs wil eten! hahah
Ik heb de naam van een Bijbels figuur maar ben niet per se vernoemd naar die persoon.