Stel je persoonlijke vraag #12

Ik kan hem niet meer online vinden :sob:

Het was deze:

En dat deed me denken aan:

17 likes

Ik heb een kast in de gang waar je makkelijk in kan staan en daar kun je jassen ophangen maar staan dus ook mijn schoenen. :heart: (En ik heb mijn tassen daar ook opgehangen)

Een soort faun / bosnimf? Nice :slight_smile:

1 like

Ja zoiets inderdaad!

1 like

Deze vragenlijst gaat over je zin in seks in combinatie met je maandelijkse cyclus.

Vraag 1
Gebruik je hormonale anticonceptie, zoals een hormoonspiraaltje of de pil?

• Ja. De vragenlijst eindigt hier voor jou.
  • Nee. Ga door naar vraag 2.

0 stemmers

Vraag 2
Merk je verschil in je zin in seks afhankelijk van waar je in je cyclus bent?

• Ik gebruik hormonale anticonceptie en kan niet lezen dat ik niet moet stemmen.
  • Ja. Ga door naar vraag 3 en 4.
  • Nee. De vragenlijst eindigt hier voor jou.

0 stemmers

Vraag 3
Wanneer heb je de meeste zin in seks?

• Als ik in mijn vruchtbare periode zit.
  • Specifiek de paar dagen rond mijn eisprong.
  • Vlak voor mijn menstruatie (PMS periode).
  • Tijdens mijn menstruatie.
  • Vlak na mijn menstruatie.
  • Op een ander moment daartussen.
  • Ik kan nog steeds niet lezen en gebruik hormonale anticonceptie.

0 stemmers

Vraag 4
Wanneer heb je de minste zin in seks?

• Als ik in mijn vruchtbare periode zit.
  • Specifiek de paar dagen rond mijn eisprong.
  • Vlak voor mijn menstruatie (PMS periode).
  • Tijdens mijn menstruatie.
  • Vlak na mijn menstruatie.
  • Op een ander moment daartussen.
  • Ik kan nog steeds niet lezen en gebruik hormonale anticonceptie.

0 stemmers

Bedankt voor het stemmen!

Koperspiraal hier. En helaas geen enkel verschil in libido sinds ik van de pil af ben. Verschillende periodes maken voor mij ook niets uit.

2 likes

De laatste twee dagen van mijn menstruatie en rond mijn vruchtbare periode (ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is)

1 like

Ik merk wel verschil, maar eigenlijk niet systematisch op hetzelfde punt in mijn cyclus! Wanneer ik de pil neem is het veel vlakker, en heb ik altijd ongeveer eveneel zin. Zonder pil heb ik de ene week nul libido, en een andere week zou ik om het even wie bespringen bij wijze van.

1 like

Dat dacht ik ook, tot ik ben gaan tracken en ik merk zo duidelijk patronen nu. In mijn vruchtbare periode en specifiek de dag van mijn eisprong… jeez ik vind spontaan iedereen geil. Rond PMS hoef ik m’n eigen vriend niet eens te zien, dan vind ik alle mannen STOM.

PS voor iedereen die voorspellingen wil krijgen en wilt tracken: de app Clue is gratis en superchill. Ik krijg ook notificaties van Hey je PMS komt eraan. Dan weet ik al oh oh rustig aan doen.

2 likes

Bij mij is het echt altijd een vast patroon, drie weken lang 0,0 interesse in sex, wil absoluut niet aangeraakt worden of wat dan ook. En dan eisprong en dagen ervoor en erna wil ik iedereen die ook maar een beetje mijn type is bespringen. Echt bizar eigenlijk hoeveel invloed hormonen kunnen hebben.

1 like

Ik ben nog nooit een getal tegengekomen wat ik niet kan vergeten. Telefoonnummer, leeftijd, postcode, pincode, het is allemaal niet opgewassen tegen mijn vergeetachtigheid :+1:

5 likes

Heb jij een ezelsbruggetje voor je pincode of andere belangrijke nummercombinaties?

• Ja
  • Nee Grace ik ben niet dom

0 stemmers

Ik heb er een voor mijn pincode, dat realiseerde ik me pas toen mijn vriend mijn pas ergens voor moest gebruiken en ik achter elkaar zei, ‘1234, de eerste twee cijfers zijn van X en de laatste twee cijfers zijn X’. Het is ook nog eens best wel een debiel ezelsbruggetje dus hij keek me zo aan van ‘…ik kan heus wel vier cijfers onthouden??’ OK IS GOED EINSTEIN.

Mijn telefoonnummer (heb ik sinds circa 2007) onthoud ik vooral omdat ik het in een bepaald ritme zeg.

1 like

niet, ja ik denk het wel maar ja, ik weet het wel zeker

2 likes

Vind het heel lullig dat ik gestemd heb voor andere ouders, want mijn oudjes zijn heel lief. Maar ik had dan toch gekozen voor een excentrieke miljardair als vader en een Russisch model als moeder.

35 likes

Ik merk ook geen enkel verschil, misschien heeeeel iets meer tijdens m’n menstruatie. Weet niet wat daar de oorzaak van is. Ik weet wel dat ik nooooooit meer terug wil naar hormonale anticonceptie.

En @midheavenmoon ja heel cliché om te zeggen maar ik zou echt never ever andere ouders willen. Ik vind m’n ouders extreem fantastisch. Kwijl/kots. Maar ik meen het echt. Ik had het als puber misschien iets meer mogen waarderen. Maar ze zijn heel lief, begripvol, meelevend, slim, behulpzaam, geduldig.

2 likes

Ja ik heb dat ook en heb hier al eens een hormonale post over geschreven maar love mijn lichaam wat dat betreft :joy::ok_hand:t3:

1 like

Ja sowieso rijkere ouders! Had mijn eigen ouders dan niet gekend dus niet geweten dat ze heel lief zijn

1 like

Anoniem.
Voor diegene waarbij de ouders zijn getrouwd. Zijn zij nog bij elkaar of gescheiden?

• Gescheiden
  • Ze zijn nog bij elkaar

0 stemmers

Mijn pincode is een oude postcode van me maar dan een beetje gemixt. Echt cool, want heb dat niet zelf aangevraagd

Waren nog bij elkaar. En toen ging er eentje dood.

2 likes