Stel je persoonlijke vraag #10

Ik heb panelen!

Haha sorry nog even over films. Ik heb dit weekend ‘the housebunny’ gekeken op netflix en het is echt zo’n heeerlijke foute early 2000 film, incl thema dat gaat over sororities/fraternities, valse bitches, foute lage broeken en veel bling en bijpassende 00’s muziek.

4 likes

Vind deze kleur prachtig en weet zeker dat het je mooi staat, maar ik stem toch nee. Het is best kut om bij te houden en als je het rode zat bent duurt het wel even voordat je terug bent bij blond (als je je haar niet teveel wil beschadigen).

Heeft iemand ervaring met het gebruik van CBD olie?

• Ja, goede ervaring mee (vertel)
  • Ja, slechte ervaring mee of werkte niet (vertel)
  • Nee, geen behoefte aan ook.
  • Nee, maar wel interessant!

0 stemmers

Een kennis gebruikt dat voor zijn rug (capsules die je dus moet innemen) en die heeft daar veel baat bij. Dat is zo iemand die niet in bijgeloof gelooft en ook niks van alternatieve geneesdingen moet weten, dus dat hij zegt dat dit werkt vind ik wel heel wat haha

1 like

Wel eens gedaan met een soort pijpje, maar merkte er niks van.

1 like

Mijn moeder en oma, beiden met adhd-achtige trekjes hebben er beiden baat van, worden er veel rustiger van.

1 like

Mijn moeder wordt er ook rustiger van, ik ben sinds een week bezig maar heb nog geen effecten gemerkt.

1 like

Ik heb hem ook besteld naar aanleiding van je tip haha. Ik ben benieuwd!

1 like

Je hebt soep over, waar laat je het als je het de volgende dag gaat opeten?

• Op het fornuis
  • In de koelkast
  • Ik vrees het in
  • De soep blijft nooit over

0 stemmers

Ik werd er rustiger van en sliep beter.

1 like

Als de temperatuur oké is, zeg rond de 21 max dan op het fornuis. Deden wij vroeger aaaaltijd. Bij warmer weer in de koelkast.

1 like

Mijn ouders zetten het altijd in de koeling maar mijn schoonouders op het fornuis. Vond het zo’n gek iets, maar kan natuurlijk heel goed

Wow, ik zou nooit dingen buiten de koelkast durven laten staan als ik ze pas een dag later op eet. Maar ik ruik ook echt heel slecht, dus ik ben altijd bang dat ik het niet zal ruiken als iets bedorven is.

Proef je het dan wel? Weet niet in hoeverre reuk en smaak met elkaar samengaan.

Ik heb echt al een tijdje zin om Zoo Tycoon te spelen.

2 likes

Daar ga ik stiekem eens naar op zoek hehe

Geen idee, haha. Ik neem over het algemeen geen risico’s, want als ik begin te twijfelen dat het misschien toch niet meer helemaal goed is, proef ik plots overal een raar smaakje aan :joy:.

1 like

Kan wel hoor als je zelf handmatig die gif code typt en het vervolgens in een spoiler zet.

Eet smakelijk. :upside_down_face:

3 likes

Welke Tim Burton movies heb je gezien? (Dit zijn ze niet allemaal)

• Beetlejuice
    • Edward Scissorhands
    • The Nightmare Before Christmas
    • Sleepy Hollow
    • Big Fish
    • Charlie and the Chocolate Factory
    • Corpse Bride
    • Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
    • Alice in Wonderland
    • Dark Shadows
    • Big Eyes
    • Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children