Dit zit me echt al 20 jaar dwars.
Zakken jullie BH-bandjes ook altijd van jullie schouders?
- Ja, dat heb ik ook altijd
- Nee, nergens last van
- Ik draag geen BH’s
0 stemmers
Dit zit me echt al 20 jaar dwars.
Zakken jullie BH-bandjes ook altijd van jullie schouders?
0 stemmers
Niet altijd, maar bij bepaalde bh’s wel.
Ik kan nooit veel eten omdat ik snel misselijk ben én ik vind vega zijn af en toe wel een belemmering. Als je bijv met een groep gaat uiteten of bij iemand gaat eten voel ik me bezwaard om te zeggen dat ik vega ben.
Draag je dan wel de goede maat? Dacht ik eens gelezen te hebben.
Ga je hierna een poll maken met de winnaars uit de 2 polls, om hét FF Favoriete Knorr wereldgerecht te bepalen??
Omg yes
Oh thuischef is nog beter
Het is nog steeds Mn droom om een YouTube kanaal te beginnen waarin ik, samen met iemand die uit het land van het Knorr gerecht afkomstig is,een Knorr wereldgerecht klaar maak en ze dan dwangvoer aan een panel van mensen uit dat land.
Lijkt me genieten om een huilende Italiaan “risotto” te laten maken, een Surinamer te laten beseffen dat wij krieltjes met boontjes en wraps gewoon Roti noemen, een Argentijn chimicuri uit een zakje met zure room te zien bereiden. Zie het als een cultureel experiment.
Weet niet of dat schending van de mensenrechten is hoor
Ohhh hee dat is best een goede, ik draag wek de goede maat maar het blijft vaak afzakken. Als ik zegmaar het bandje recht naar boven trek dan zit hij bijna al over m’n schouder. Weetniet of ik het goed uitleg. Vind gekruist alleen niet zo mooi… maar wel een oplossing misschien.
Dit kan je gewoon doen toch??? Anders doe ik het wel. Superleuk!!
Ik vind het leuk om te zien dat borritos bovenaan staat. Die maakte ik best vaak met een vriendin in de studententijd. Vooral die dipsaus is geniaal. Verder maakten we sowieso vaak van die “wereld” gerechten maar ik kan met alleen Turkse durum herinneren wat ik niks aan vond en Italiaanse lasagnette, wat wel oke is. Ik wou dat je dat dipsausje van Knorr burritos los kon kopen, althans die kruiden.
Ja die saus daar doe ik het voor haha
Jaaa hoe kan die zo lekker zijn, we hadden nooit genoeg haha. Misschien moeten we Knorr mailen voor de ingrediëntenlijst.
Voor de mensen die fan zijn van Knorr burritos. Hoeveel eten jullie er dan? Er zitten er 6 in.
0 stemmers
Anoniem
Heb jij wel eens te maken gehad met huiselijk geweld?
0 stemmers
Haha doe jij maar! Jij hebt vet goeie presenteerskills, ik ben te Awkward voor de camera, ik doe wel achter de schermen.
Precies dat. En ik kom altijd in de knoop als ik die gekruiste bh’s aantrek. (De struggles van een single vrouw haha)
Haha ik ken het als een “racer back” in de zeldzame tijd dat ik nog sporte, ik neem aan dat je daar geen hulp bij nodig helpt om aan te doen/los te maken? Daar zijn ze wel op gemaakt. Ik doe echt altijd mijn bh bijna zelf los, of ik wel of geen vriend had. Weetniet, geen zin in dat gedoe ofzo daag.
Wij eten zo’n verpakking met zn 2en leeg, dus 3 pp. 2 is wel echt te weinig.
Vind die indicatie voor hoeveel personen het zou zijn sowieso vaag. Bij burritos staat 2-3 personen en is t echt voor 2. Terwijl bij roti of kofta volgens mij ook 2-3 staat en het vet veel is voor 2