Waarom ontdek ik dit topic nu pas?
Ik had tot twee dagen geleden nog nooit van Moon en ascendant gehoord maar beide zijn dus weegschaal (Libra) bij mij en mān Zodiac is boogschutter.
Zo interessant, nu klopt het gewoon helemaal omdat ik me nooit 100% kon herkennen in boogschutter maar zowel mijn Moon en ascendant zijn dus weegschaal dus dat verklaart een hoop.
Er is echt een nieuwe wereld voor me geopend haha. Nu wil ik vanalles lezen over Libraās.
Ik denk trouwens dat ik een personal Reading wil laten doen door Elisa Jane. Maar vind het stiekem toch ook wel een beetje eng en confronterend omdat ze nu al heel veel dingen zei die juist waren maar die ik eigenlijk niet wil accepteren ofzo. Nu probeer ik het weg te wuiven door de zeggen āhet is een algemeen YouTube filmpje, wat weet zij er nou vanā (terwijl ik weet dat ze gelijk heeft) maar bij een personal reading heb ik dus eigenlijk geen excuusjes haha.
Mijn moeder is ooit naar een toekomstvoorspeller gegaan en heel veel dingen kwamen wel uit. Ze liet ook een keer mijn foto zien en toen werd er gezegd dat mijn toenmalige relatie zou uitgaan (is gebeurd), dat ik āoverseasā zou verhuizen (daar ben ik nu mee bezig) en dat ik rijk zou worden (dit is helaas nog niet gebeurd hahahahaha kleine biecht: sinds die voorspelling heb ik best vaak meegedaan aan loterijen omdat ik er van overtuigd was dat ik zo rijk zou worden omdat ik in een reisbureau werkte dus wist dat het zo niet zou gebeuren).
Heb op het vorige forum ook verteld over mijn ervaring vorig jaar met hypnose en teruggaan naar vorige levens en dat was ook heel interessant. Ben er zo ook achtergekomen waarom ik sommige fobieƫn heb. Ik zet anders in een spoiler kort de ervaring want denk dat de meeste het misschien al gelezen hebben toen:
Samenvatting
Ik heb dus angst voor overgeven en ook voor ernstig zieke/dode mensen (ziekenhuizen vermijd ik dus) en muizen/ratten.
Eerst was ik ergens op een heel oud plein nadat ik mijn moeder ergens kwijtraakte, dit speelde zich af rond 1900 en ik was ongeveer 11, dit was tijdens een epidemie en toen ik daar dus alleen stond lagen om me heen stapels lichamen (die er net lagen maar sommigen al een paar dagen) en ook mensen die eigenlijk gewoon aan het sterven waren. Het was zo naar om te zien en ik voelde me zo bang en alleen en wist niet wat ik moest doen en ik wilde gewoon naar mān moeder toe. Er liepen vanwege die lichamen ook heel veel ratten rond overal en vond dat zo vies en eng. Begon toen heel hard te huilen en toen kwam er gelukkig wel iemand die me wegnam uit die situatie.
Daarna was ik iets ouder en was ik van huis weggelopen. Ik stond ergens alleen op straat en voelde me helemaal niet goed toen ik plots moest overgeven. Mensen om me heen lachten me uit en ik schaamde me zo en was in paniek omdat ik niet wist wat ik moest doen. Ben toen ook weer naar huis gegaan. Het gekke is dus dat mijn angst voor overgeven er eigenlijk enkel is als ik alleen ben en ver van huis. Het verklaart voor mij dus wel veel.
Als laatste was ik een stuk ouder en lag ik toen in een bed op zolder met mijn twee dochters naast me terwijl de dokter hen zei dat het niet lang meer zou duren. Een paar minuten later blies ik mān laatste adem en voelde ik gewoon pure kalmte en rust. Een heel fijn gevoel eigenlijk. De hypnotiseur vroeg ook wat mijn naam was en toen antwoordde ik meteen Elizabeth, ik hoorde mezelf dat zeggen en dacht heh hoe kom ik daar nou bij? Dat kwam gewoon uit mān mond zonder na te denken, heel freaky.
Ik ben een paar keer onder hypnose geweest en iedere keer voelde ik me daarna zĆ³ goed. Zou het zo weer doen puur voor dat gevoel.
Dat was het haha, sorry voor deze lange post!