Songfestival

Hahajaha een like was niet voldoende.

1 like

Ik vond Denemarken leuk

Jeetje ik vind het nog best saai. Hoor nu de meeste liedjes voor het eerst, maar dit is toch niet heel goed

Confession: ik ga echt stuk om die savage opmerkingen van Jan vanavond

3 likes

Zit nu al in de spanning voor nederland. Straks kijgt hij opeens een blackout ofzo. Ik zou die druk echt niet aankunnen haha maar ik ben ook geen artiest gelukkig.

1 like

Op naar het biechttopic

1 like

Ja zijn al bijna! Hoop ook dat hij zn zenuwen niet in de weg zitten

Hij krijgt de mensen wel lekker mee. Iedereen aan het klappen.

1 like

Zit er zelfs aan te denken om niet te kijken en het terug te kijken als ik heb gelezen dat hij het goed gedaan heeft. Ben net mijn moeder, die gaat een boswandeling maken als Sven Kramer de 10km gaat schaatsen.
#verkeerdewissel

4 likes

Omg ik zit echt zo hard te geilen op John van Zweden, vind hem echt heel knap haha. Maar hij zong wel minder goed dan in de halve finale, ik zal het maar toegeven.

3 likes

Omg verkeerde wissel. Dat zal de sportgeschiedenis nooit vergeten. Ik denk wel goedkomt met duncan! Of elkgeval dat hij zn nummer goed kan overbrengen

Same, die knipoog op het einde deed me echt smelten :heart_eyes:

1 like

Haha door deze opstelling dacht ik dat het een duet zou zijn maar die jongen heeft 0 inbreng

2 likes

Hahaha ja echt he, ik krimp nog steeds in elkaar bij de gedachte en die beelden

Misschien pakt die haar zo op de bek… ohh nee dat ook niet

Haha ‘Freaky’ zegt Graham

Haha jan zit er lekker in

Nou komt madonna optreden… dus kan nog gebeuren dat zij iemand op de bek pakt… crazy Madonna

1 like

Die is zeker lekker bezig! Goeie opmerkingen wel

1 like

Dat publiek klapt altijd uit de maat. Hoe is dat mogelijk? Zijn niet bepaald complexe nummers ofzo.