Songfestival

Vind ik ook! Deze halve finale lijkt me ook leuker (en sterker bezet) dan die van dinsdag.

Ik vind eigenlijk dat Duitsland volgend jaar Scooter moet sturen.

14 likes

Ja echt! Alle die ik tot nu toe voorbij heb horen komen gaan denk ik wel door. Het is dat wij Duncan hebben, anders had ik Nederland normaal misschien niet eens zien doorgaan in deze halve finale (Hoewel, we moeten het live nog allemaal horen heā€¦:wink: )

1 like

Ik denk dat er best een paar goede tussen zullen zitten vanavond!

2 likes

Go Duncan

Heb al best een paar leuke nrs gehoord, stukken beter dan dinsdag

Wat is eigenlijk het equivalent van de hofpleinfontein of museumplein als we winnen?

1 like

chat of hier?

Mocht je de uitzending live willen bespreken, is het fijn als jullie de chat gebruiken. Dat werkt allemaal net wat lekkerder.

Met een klik op de luidspreker open je de chat. Mocht je dit niet zien, open dan je profiel.

Selecteer voorkeuren > interface

En check even of je de chat niet gedeactiveerd hebt. Dat kun je uitvinken en dan even je pagina verversen.

Veel plezier met kijken!

1 like

Volgens mij zitten in deze halve finale wel echt betere acts. Qua liedjes en show is het nu al beter dan dinsdag.

Kan ik het ergens online livestreamen? Vind enkel linkjes naar de eerste semi final en Belgiƫ zendt het blijkbaar niet op tv uit :roll_eyes:

Nvm gevonden!

Npo live

1 like

Ik heb zojuist voor de eerste keer het songfestival bewust gekozen om te kijken. Donā€™t dissappoint me.

2 likes

Ik ben aan het werk maar check stiekem het forum hoe het voor staat. Hou me op de hoogte! :v:

1 like

Duncan staat inmiddels op 40% bij de bookmakers. Zijn optreden kan dat natuurlijk nog beĆÆnvloeden maar Zweden staat op 2, met 10%

1 like

ik zet het even hier neer, maar is het een idee voor zaterdag een discord aan te maken? kan zowel op mobiel als op laptop

1 like

Ik vond het echt wauw! Zn zang, de show, licht, camerawerk. Alleen die blik hahaha maar ja dat hoort wel een beetje bij songfestival anders krijg je weer gezeik van introvert e.d.

5 likes

Voorspellingen van landen die doorgaan
Zwitserland
Denmarken
Zweden
Kroatie
Malta
Rusland
Noorwegen
Nederland
Azerbeidzjan

En dan heb ik dus nog ruimte over
Lithouwen?

ZO trots! :heavy_heart_exclamation: al was hij wat zenuwachtig, maar wie zou dat niet zijn.

Hoe laat is de uitslag? Ik kijk op mā€™n 4g dus slurpt data dus ik kijk efficiĆ«nt en wil weer inspringen bij de puntentelling haha.